Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Oj. Mer info? Varför? Hur uppdagades det? Konsekvenser?
Det började med att hennes livs största kärlek dumpade henne. Hon blev totalknäckt, verkligen riktigt nedbruten. Så det hela var ett försök att få honom tillbaka, visade det sig senare. Jag började misstänka att hon ljög när hon sa att "hon ville ha tillbaka sina splitternya, svindyra jeans" som polisen beslagtagit för undersökning. Som att man någonsin skulle vilja ha på sig något som påminner om våldtäkten!:O
Hon pratade ofta om den och nämnde den så iskallt så att man bara fick en känsla av att det inte var någon sanning i det, dessutom berättade hon vid ett tillfälle att polisen anklagade henne för att ljuga ihop hela historien, för att det var många detaljer som inte stämde. Visst kan polisen vara okänsliga i sånna här fall, men med henne så var dom helt rätt ute.
Hursomhelst lägger dom ner utredningen och hon erkänner senare till sitt ex att hon gjorde det för att få tillbaka honom, hon var desperat. Och han tyckte om henne jättemycket som kompis och skulle aldrig ljuga ihop att hon sagt så bara för att vara elak. Och det stämmer med hur allt verkade i övrigt, jag är 100% säker att det var lögn.
Som tidigare nämnt, finns alldeles för många av mitt eget kön som utnyttjar det här med våldäkt(vilket är fruktansvärt synd för dom som faktiskt blir drabbade, då polisen ibland kan utgå från att folk hittar på)
Det med vittnet som sa att den sett tre män var rätt ute, det fanns tre män där men inte fan våldtog dom någon...