2009-05-12, 21:06
Medlem
t0rsks avatar
Om du har tillverkat LSD förut så tror jag knappast att du skulle sitta på flashback och starta denna tråden.
Säger inget negativt om tråden i sig, men om du hade varit någon som har kunskap och skicklighet nog att
tillverka LSD skulle du nog veta hur stora vinsterna skulle vara.
Citera
2009-05-13, 00:12
Medlem
rootswallers avatar
Hoffman upptäckte ju enligt historien LSD's effekter då han råkade få en droppe av substansen på handen. vilket ganska bra speglar dess potens. så om du nu håller på med framställning av LSD hoppas jag du har helkroppsskyddande dräkt och gasmask
Citera
2009-05-13, 00:18
Medlem
Kundalinis avatar
Hur gör man då?

Nu blir man ju lite nyfiken på vad som faktiskt skulle krävas i form av utrustning och material.

Inte för att det verkar vettigt nånstans. Hur stor är marknaden i sverige egentligen? Det kan ju omsätta i närheten av de summor som övriga doger gör.
Citera
2009-05-13, 01:04
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Deagle
hur tillverkar man lsd egentligen? vilka ämnen är det som ingår? är det ämnen man kan få tag på lätt eller är det sjukt dyra kemikalier vi snackar om?
Ska finnas en guide om man söker lite på google. Vet inte om den funkar och den verkar kräva en del kunskaper om och erfarenhet av syntetisering av organiska ämnen. Utgångsmaterial är vilken amid som helst av lysergsyra. LSA som kan extraheras ur HBW- och Morning Glory-frön bör funka fint.
Citera
2009-05-13, 08:49
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
http://nepenthes.lycaeum.org/Drugs/LSD/LSD.synth.html

Förstår Du en enda rad? Jag vet inte om detta "recept" är riktigt. Vill bara visa att det inte är lika lätt som att laga mat.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-05-13 kl. 08:53.
Citera
2009-05-13, 13:33
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
http://nepenthes.lycaeum.org/Drugs/LSD/LSD.synth.html

Förstår Du en enda rad? Jag vet inte om detta "recept" är riktigt. Vill bara visa att det inte är lika lätt som att laga mat.
Inget som man gör med vg från Biologin på högstadiet
Citera
2009-05-13, 16:47
Medlem
Nehedus avatar
Världens bästa steg-för-steg guide finner ni på The Piratebay och sök "Uncle Fester - Practical LSD Manufacture 3e HQ"

Läs igenom och snart inser man att det är omöjligt att framställa sitt egna LSD. BDF(BromoDragonfly) eller DOB(psykedeliskt amfetamin) är måhända enklare.

Näe! Odla svamp, cannabis, blomma för dagen, är nog en klokare sysselsättning för den genomsnittlige fb-inläggaren
Citera
2009-05-13, 18:20
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nehedu
Läs igenom och snart inser man att det är omöjligt att framställa sitt egna LSD. BDF(BromoDragonfly) eller DOB(psykedeliskt amfetamin) är måhända enklare.

Näe! Odla svamp, cannabis, blomma för dagen, är nog en klokare sysselsättning för den genomsnittlige fb-inläggaren

Instämmer till fullo, köp dig lite cannabisfrön och några svampodlingskitt TS. Cannabis finns det en oändlig marknad för... Och jag tror säkert att du kan sälja till folk i din egen ålder (15-åriga fjortisar) för rätt höga priser

Edit: En liten notis på rubriken "bra eller dåligt", lyckas man skapa LSD kan det väl inte vara annat än bra på alla sätt?
Citera
2009-05-13, 18:28
Medlem
Sandozs avatar
Varför inte satsa på en DMT-extraktion? Det är ju relativt enkelt att göra hemma i köket och hela processen är ju till ända på ett par dygn.
Citera
2009-05-13, 18:52
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=Z47iJsSiOIc
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem