2009-05-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extroversion
Om du måste fråga på FB om LSD tillverkning så ska du nog inte göra det.
Om du inte har doktorerat i organisk kemi och inte har tillgång till ett ORDENTLIGT labb (sådant som enbart universitet eller stora medicin-företag har) så kan du faktiskt glömma det.

Att koka metaamfetamin är enkelt och ofarligt i jämförelse.

Behöver inte fråga, då jag redan vet och har tillverkat innan.
Citera
2009-05-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
"jaha"

"jaha" Vilket fint patetiskt svar du kom med, kanske ska gräva en grav där du kan hoppa ner istället? ingen skulle märkt att du var borta ändå.
Citera
2009-05-12, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skaertorsdag
"jaha" Vilket fint patetiskt svar du kom med, kanske ska gräva en grav där du kan hoppa ner istället? ingen skulle märkt att du var borta ändå.

Ptja, jag vet inte om du är värd mer än just ett "jaha", faktiskt. Att någon som uppenbarligen har svårt att stava och hålla sig till meningsbyggnad och som dessutom ljuger lite sådär halvtaffligt, skulle lyckas med konststycket att producera LSD tar jag för ohyggligt osannolikt. Det var typ det jag menade med min one- liner, tyckte helt enkelt inte att du var värd mer än så.

Typiskt nog så är jag ju rätt dålig på att följa mina egna patos, så du får väl ta det här inlägget för vad det är värt och fortsätta med ditt.. *fniss* LSD- skapande..
Senast redigerad av arioch 2009-05-12 kl. 00:43.
Citera
2009-05-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ptja, jag vet inte om du är värd mer än just ett "jaha", faktiskt. Att någon som uppenbarligen har svårt att stava och hålla sig till meningsbyggnad och som dessutom ljuger lite sådär halvtaffligt, skulle lyckas med konststycket att producera LSD tar jag för ohyggligt osannolikt. Det var typ det jag menade med min one- liner, tyckte helt enkelt inte att du var värd mer än så.

Typiskt nog så är jag ju rätt dålig på att följa mina egna patos, så du får väl ta det här inlägget för vad det är värt och fortsätta med dit.. *fniss* LSD- skapande..

hehe, folk som dig kommer ju ingen vart. puss
Citera
2009-05-12, 00:42
Avslutad
Citat:

Du. Det heter "du". Inte dig.
Citera
2009-05-12, 00:47
Medlem
Citat:

Du förstår ju vad jag menar? eller just det.. du kom ju inte på något bättre, du skulle leka "mr perfect" fail på dig. Dra och käka lite ergotsvampar.
Citera
2009-05-12, 00:49
Medlem
-

du förstår ju vad jag menar? eller just det.. du kom ju inte på något bättre, du skulle leka "mr perfect" fail på dig. Dra och käka lite ergotsvampar, just det.. du kan ju inte för du kan inte odla dom! kemiska kunskaper + biologiska behövs. Bättre du köper det istället nytt. puss
Citera
2009-05-12, 00:51
Bannlyst
Citat:

Citat:

Lägg ner för fan.. herregud
Citera
2009-05-12, 00:52
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Behöver inte fråga, då jag redan vet och har tillverkat innan.

MYTOMAN!
Citera
2009-05-12, 01:04
Medlem
xylometazolines avatar
Citat:
Du verkade ju smart, varför fortsätter du argumentera med idioten?
Citera
2009-05-12, 01:12
Medlem
septictanks avatar
personligen så tror jag inte stavning och meningsuppbyggnad har något med praktiskt handlag att göra.
Citera
2009-05-12, 01:35
Medlem
ONELINER, varför fråga oss när du kan lista ut själv. idiot!
Du är ett skämt, upp till bevis din troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in