2009-05-11, 19:49
Medlem
Aiadans avatar
Vad hände med tråden gällande humantaurias som postades imorse?
2009-05-11, 21:04
Medlem
Neffs avatar
Jag undrar också, har letat mig galen efter den, sanslöst rolig tråd! Tur att man hann spara bilderna iaf
2009-05-11, 21:25
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Jag undrar också, har letat mig galen efter den, sanslöst rolig tråd! Tur att man hann spara bilderna iaf
Var inte direkt svårt att hitta det på internet när man visste vad man skulle söka efter, men tycker det är underligt att tråden bara försvann
2009-05-11, 22:54
Bannlyst
Får otäcka vibbar av att den har stängts pga att någon har bedömt det som 1.10, för den ligger inte ens i papperkorgen.
2009-05-11, 23:18
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Får otäcka vibbar av att den har stängts pga att någon har bedömt det som 1.10, för den ligger inte ens i papperkorgen.
Jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna klassas som 1.10 dock, det är ju klart och tydligt mänskliga kvinnor, oavsett hur photoshoppade de är
2009-05-11, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aiadan
Jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna klassas som 1.10 dock, det är ju klart och tydligt mänskliga kvinnor, oavsett hur photoshoppade de är

Det är enda anledningen till att den ska vara helt raderad, eller att någon skrivit om piratkort.
2009-05-11, 23:24
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Det är enda anledningen till att den ska vara helt raderad, eller att någon skrivit om piratkort.
Ja, jo, det är ju inte så troligt att någon hoppade in i tråden och började diskutera piratkort, så det är nog som du säger. Vore trevligt om någon godhjärtad mod kommer och klargör resonemanget dock
2009-05-12, 11:50
Medlem
orkarNs avatar
Amnet ar raderat som skrap (inte konstigt; amnet producerade enbart svar i stil med "wow" "lol" "fan va cp" etc). Vidare fragor bor tas med Tony Clifton i PM.
2009-05-13, 00:59
Medlem
mjamjas avatar
vad ska man söka på för att hitta skiten på internt då?
2009-05-13, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Amnet ar raderat som skrap (inte konstigt; amnet producerade enbart svar i stil med "wow" "lol" "fan va cp" etc). Vidare fragor bor tas med Tony Clifton i PM.

Sluta omedelbart förstöra mina foliehattsteorier genom att införa för mycket realism!
Skämt åsido, då vet vi, tack så mycket för infon.
2009-05-13, 09:14
Medlem
Playcontrols avatar
Alltså jag letade också efter denna tråden igår.

Jag tänkte skriva att jag inte kan få ut dessa bilder ur mitt huvud! Jag kan t.ex. stå på toaletten och pissa, så kommer jag och tänka på de där bilderna och bara knäcker mig helt vilt!

Kan inte förstå det hela tror jag, nåt av det sjukaste jag sett!
Okej jag kan respektera folk som tänder på grus, tallar eller avgaser men vafan! Kvinnliga kentaurer med hästkukar!!! NEEEJ! DÖÖ!! Killen som tände på det här måste fan vara årets troll! Det går bara inte hahahaha!
2009-05-13, 10:47
Medlem
El Zorros avatar
Skicka PM till mods i aktuellt forum nästa gång.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in