2009-05-10, 23:48
Medlem
bockjannes avatar
Tjenare FB.

Har ett litet problem. Jag är singel och vill få chansen att ta en tjej i 2an.

Jag har inga problem att ragga upp och få hem tjejer, men alla jag frågat om jag får ta i 2an säger bestämt nej.

Då vänder jag mig till er. Vad för typ av tjej är det som tar den i 2an?? Finns det något stereotypiskt utseende? Typ kläder som utstrålar signaler eller liknande?

Mvh.
Citera
2009-05-10, 23:50
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
1. Den osäkra som inte vågar säga emot. 2. Den som vill prova något nytt när denne ändå är i farten. 3. Den stenpackade WT-bruden.
Citera
2009-05-10, 23:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kära nån
Citera
2009-05-10, 23:51
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag tror att dom tjejer som är villiga att ta den i tvåan är dom som haft ett förhållande med personen. Så, satsa ( ) på en tjej, och ha ett förhållande med henne ett tag. Tror det är rätt sällsynt med tjejer som tar den i stjärten första kvällen...
Citera
2009-05-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bockjanne
Tjenare FB.

Har ett litet problem. Jag är singel och vill få chansen att ta en tjej i 2an.

Jag har inga problem att ragga upp och få hem tjejer, men alla jag frågat om jag får ta i 2an säger bestämt nej.

Då vänder jag mig till er. Vad för typ av tjej är det som tar den i 2an?? Finns det något stereotypiskt utseende? Typ kläder som utstrålar signaler eller liknande?

Mvh.

ha ha ha ha!!!!

Ursäkta att jag skrattar. Men kläder som utstrålar signaler till att bli påsatta i röven? Stereotypiskt utseende? Det finns inga dumma frågor bara dumma svar!

Men nej jag kan nog säga rätt säkert att det inte finns det. Sen beror det nog på hur du frågar också? Samt din och tjejernas ålder?
Citera
2009-05-10, 23:52
Bannlyst
feta,wt och fula
Citera
2009-05-10, 23:53
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Glömmde tillägga att den stackars lilla korggossen kan också ta den i tvåan av biskopen.
Citera
2009-05-10, 23:53
Medlem
BagareBengts avatar
Utan varken erfarenhet, nyfikenhet eller hörsägen så skulle jag gissa på att ju mer förstörd tjejen är psykiskt, desto större är chansen. Man hittar dem alltså i ungefär samma segment som typen som gillar att få spö av sin snubbe.
Citera
2009-05-10, 23:55
Medlem
DarkKnights avatar
Tipar mest att det är den typiska WT-tjejen som tar den i 2:an.
Citera
2009-05-10, 23:56
Medlem
bockjannes avatar
Fan det här lät ju inte allt för kul. jag är 24 år och har inga planer på att bli präst eller dyl. så gossarna får uteslutas. jag är straight dessutom.

Dom med lite större bootys då? ska nog fan försöka mig på nåt sånt, dom verkar ju ha en stor låda att packa iaf. Gillar inte kraftiga tjejer egentligen men fan får jag ta dom i 2an så lätt, annars skickar jag nog ut dom o kör manuellt helt istället.
Citera
2009-05-10, 23:57
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockjanne
Fan det här lät ju inte allt för kul. jag är 24 år och har inga planer på att bli präst eller dyl. så gossarna får uteslutas. jag är straight dessutom.

Dom med lite större bootys då? ska nog fan försöka mig på nåt sånt, dom verkar ju ha en stor låda att packa iaf. Gillar inte kraftiga tjejer egentligen men fan får jag ta dom i 2an så lätt, annars skickar jag nog ut dom o kör manuellt helt istället.

Läs mitt svar.
Citera
2009-05-10, 23:58
Medlem
bockjannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Läs mitt svar.

Jo det är ju ett alternativ men jag brukar ha svårt för att hålla mig till ett förhållande...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in