Hej!
Har nog garanterat lagt denna tråden fel nu, flytta isåfall
Men jo det är såhär, jag skadade mig för 2,5 år sedan, jag bröt mitt nyckelben. Har inte tänkt på det innan men kom på att man faktiskt kan få pengar av försäkring för alla värk samt mina ärr och problem efter detta.. Mitt nyckelben sitter inte ihop som ett rakt ben utan benet har läkt på det andra.. Det gör att det är en knöl och det ser lite konstigt ut samt att hela min axel på vänster sida sitter närmare kroppen jämförts med höger sida..
Inte nog med att det ser illa ut, så hade jag väldigt ont under läktiden och många sjukhusbesök och en hel del till sjukgymnasten, kunde knappt röra hela min vänster sida så fick öva upp min rörlighet..
Nu har jag svårt att träna som jag gjorde förr, jag tränar mycket på gym men detta begränsar mig för att jag inte kan lyfta så mycket i bänkpress eller när jag tränar axlarna..
Bör kunna få pengar för detta va?
Men jag har ringt mitt försäkringsbolag, dom bad mig skaffa hem journalen för skadan från sjukhuset, ordnade det och ringde igen. Då vill dom att jag ska ta bilder på ärret och beskriva så utförligt jag kan om skadan..
Men själva frågan, hur ska jag lägga upp detta brev, vad är viktigt att få med osv?
Hur framhäver man ärret lite extra?
Hjälp mig få så mycket pengar som möjligt!
Tackar för svar