Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Du verkar ha förstått det hela utmärkt. Någon måste agera sedlighetspolis här, och eftersom jag uppenbarligen är den enda som är kvalificerad till det så är det ett uppdrag jag ödmjukt antar mig med den allra största avsaknad av hängivenhet. Kul att du är ett fan av mitt arbete!
Cred till dig som tar min kritik med glimten i ögat. Alltid något!
För att fortsätta på ämnet men ändå gå bort från det så har den här tråden fått mig att öppna öronen för
Swans och deras senaste album
The Seer. Inte death black eller en metal men riktigt bra och stämningsfullt. Jag som också lyssnar en del på post metal gillar detta skarpt. Det har också fått mig att gå tillbaka till
Godspeed You! Black Emperor. Inte heller metal men riktigt bra musik.
Annars har jag provlyssnat på
Cryptopsys senaste giv. Jag har gillar vissa av deras plattor instrumentellt men tycker de alltid haft mer eller mindre kassa sångare. Efter katastrofen som var
The Unspoken King är den senaste s/t mycket bättre. Gillar främst när de drar ner på tempot lite. Jag tror inte att jag kommer lyssna mycket på det här men jag kommer ge det fler chanser. När teknisk döds är bra gillar jag det riktigt mycket men alltför ofta saknar det substans.