2012-06-24, 23:15
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Just det jag menade. Och jag kommer aldrig med personangrepp mot folk i tråden (nåja, kanske ett par undantag), det är det du som gör. Och min analys var baserad på fakta skriven i tråden medans din var mer new age och tagen ur luften och dina egna fördomar.

Det är väl förfan så det vara skall kamrat!
Tack för tipset om Teitanfyre btw! Gillar det som fan!

np: Darkthrone - Natassja in eternal sleep
Citera
2012-06-24, 23:20
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Det är väl förfan så det vara skall kamrat!
Tack för tipset om Teitanfyre btw! Gillar det som fan!

np: Darkthrone - Natassja in eternal sleep

Jodå. Så lite så. Teitanfyre är riktigt fina. Allt som har "Teitan" i namnet brukar funka.

NP: Teitanfyre - Wreath of Worms
Citera
2012-06-24, 23:21
Medlem
monolithics avatar
Citat:
Haha, vad är detta?
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Gene_ray

Var mest den första tanken som dök upp i mitt huvud när jag läste "anti-kukar" av någon anledning.

NP: Zemial - In Monumentum

Gillar man Bathory runt Blood Fire Death-Hammerheart borde man verkligen inte hata detta. Grekland är om inte bra på att hålla sitt land flytande i varje fall grymma på black metal.
Citera
2012-06-24, 23:38
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Jodå. Så lite så. Teitanfyre är riktigt fina. Allt som har "Teitan" i namnet brukar funka.

NP: Teitanfyre - Wreath of Worms

Vitsigt! Men sant vad gäller TEITANblood.
Kan inte minnas jag hört nåt annat band som har "Teitan" i namnet , bortsett då ifrån just Teitanfyre.

Ulver - Nattens Madrigal
Med lurar.. och som det skär.
Citera
2012-06-24, 23:45
Medlem
Frank Friendlys avatar
Ja jävlar!

Eyehategod - Hit a girl
Citera
2012-06-24, 23:54
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monolithic
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Gene_ray

Var mest den första tanken som dök upp i mitt huvud när jag läste "anti-kukar" av någon anledning.

NP: Zemial - In Monumentum

Gillar man Bathory runt Blood Fire Death-Hammerheart borde man verkligen inte hata detta. Grekland är om inte bra på att hålla sitt land flytande i varje fall grymma på black metal.

Haha, okej. Jävligt flummig sida. Zemial lät ok. Skall tanka ner lite av deras skit. Var ett bra tag sedan jag lyssnade på den här sortens musik.

Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Vitsigt! Men sant vad gäller TEITANblood.
Kan inte minnas jag hört nåt annat band som har "Teitan" i namnet , bortsett då ifrån just Teitanfyre.

Ulver - Nattens Madrigal
Med lurar.. och som det skär.

Sen finns ju Set Teitan. Var väl de 3 jag hade i åtanke

NP: Ill Omen - The Great Keys Inherit
Citera
2012-06-25, 00:43
Medlem
skogslukts avatar
Rite - Plauges to Come

Blir alldeles mysig i hela kroppen utav gitarrerna på denna. De är så bra att man vill smörja in sig i dem.
Citera
2012-06-25, 10:27
Medlem
Kapten_Blaus avatar
betraktar "regn-ovädret", drömmer om kaffe och NP: mgla - presence I
http://www.youtube.com/watch?v=w1h-nCEQ5Is&feature=related
Citera
2012-06-25, 11:38
Medlem
Hundkatt90s avatar
Citat:
Pallade inte vänta på att mitt fysiska ex av Drought kom och gav med och tankade ner den. Låter ruskigt bra som vanligt när det handlar om DsO. Tycker än så länge det låter mycket bättre än Paracletus.

NP: Deathspell Omega - Fiery Serpents
Paracletus är ju ändå den mest "lättslagna" av DsOs alster.
Har dock inte köpt den i fysisk form men youtube har gjort sitt och jag tycker att det låter riktigt bra!
Citera
2012-06-25, 12:45
Medlem
kapps avatar
inne på 40 timmar vaken tid med överdrivet koffein intag och webb kodning. livet leker!

NP: Edge of Sanity - Elegy
Citera
2012-06-25, 12:58
Medlem
Adversariuss avatar
Själv sitter man fast på en busscentral i Aten och väntar på att få komma vidare. Om jag tidigare hade några tvivel på att greker är totalt oförmögna till precis allt på denna jord som innefattar planering, disciplin, renlighet, strukturering, information och allt vad det är så är de spårlöst utrotade nu. Det här landet kommer gå i botten och jag kommer varken känna förvåning eller medlidande. Den grekisk-ortodoxa religiösa konsten är dock jävligt häftig. Gigantiska crucifix och ikontavlor i varenda butik.

Så nu när man hade några minuter på datorn bestämde jag mig för att kika förbi här, och de minuterna vill jag ha tillbaka. Således får det bli två sköna veckor av Flashback-fritt öluffande(och öl-luffande) kring små grekiska öar och jag betvivlar starkt att jag alls återkommer till den här virtuella kloaken till tråd någonsin igen. Så här på resande fot inser man hur härligt livet kan vara utan vardagens alla totalt meningslösa distraktioner.

Men vad fan - ni kommer inte sakna mig och jag kommer inte sakna er, så det blir win-win för alla!

Ha en trevlig sommar och dra åt helvete med er allihop!
Citera
2012-06-25, 14:14
Medlem
Akkadians avatar
At The Gates - City of Screaming Statues
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in