Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Aura Noir, Desaster och Deströyer 666 är väl mina klara favoriter, men sen är det ju mängder med band som folk klassar som blackthrash som egentligen inte har något med thrash att göra rent musikaliskt, tex IXXI.
NP: Bloodline - Inhale Thorns
Aldrig vart vidare mycket för Deströyer och Aura Noir, dem är båda helt okej men inte riktigt fastnat för dem.
Skall dock checka Desaster.
np: Acherontas - Blood current illumination