Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Vafan, är det bara jag som tycker att World Funeral är ett riktigt starkt album? Bättre än både Plague Angel och Rom i mina ögon och öron.
Hann bara lyssna på en låt igår, så nu blir det Marduk och pannburgare för hela slanten.
Nyss lyssnade jag på Zarathustra - Vulgus Necare.
Nej verkligen inte, jag tyckte den var jättebra; ett av de starkare dom gjort faktiskt! Tror de flesta här i tråden gillar den. Men jag har däremot sett många i random bloggar som dissat den.
NP: Abomino Aetas - Sower of Death
Ah, läste fel, trodde du menade den nya! Men jag ändrar inget ändå, jag tycker world funeral e bra, häromdan tänkte jag samma sak "är det bara jag som gillar den?" Då är två iaf!
Edit igen: NP: Black Flame - Imperivm
Sen blir det nya Marduk för 3:e gången!