Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Ojojoj vad många kristna posörbögar som hänger i den här tråden
Det handlar inte om att ställa om sig efter andra. Om man känner starkt för något så vill man inte att hjärndöda apor skall dra ner det på något sätt. Det är endast naturligt.
Nej, det visar att du är en psykiskt svag gruppmänniska.
Citat:
Testa gå på en black metal spelning och notera hur hjärndöda apor påverkade av alkohol som står och spexar och gör sig lustiga förstör stämningen totalt.
Du verkar ju minst sagt vara hjärndöd själv, och dina inlägg får mig att skratta rakt ut - kanske du borde ta livet av dig?
Citat:
Det är den sortens människor som inte borde befatta sig med black metal överhuvudtaget. Black metal handlar minst lika mycket om ideologi som musik och vanliga människor bör hålla sig på behörigt avstånd för all tid och evighet.
Oooooh, förlåt mig, jag har visst inte med en
vanlig människa att göra, utan en Ond Elak Satanist. Förlåt mig, ers höghet, men det är så svårt att se skillnad på Onda Elaka Satanister och Fjantiga Fjuniga Fjortisar nuförtiden.
Citat:
Det behövs mer våld inom scenen så folk fattar att det inte är lek. Banden borde betala vakterna på spelningar extra för att stampa in ansiktet på folk som tycker det är kul.
Frågan är ju varför du inte tar livet av dig, eller plågar ihjäl dig själv, eftersom livet går ut på att absolut inte ha kul, och mänskligheten skall utplånas? Jag gissar att svaret blir detsamma som Kvarforth och andra töntar ger när de får den frågan: "Öh...nä...men alltså...jo det är ju så...eh...hmmm...jo men du förstår...jo, just ja, det är ju så att jag vill sprida så mycket misär som möjligt, så därför måste ju JAG leva, det är bara alla andra som ska dö. Så är det. Det handlar inte alls om att jag är en psykiskt svag liten fjant med hävdelsebehov."
Citat:
Jag pissar på era liv och jag skiter på era verk. Dra åt helvete.
Fan vad du är tuff och true, kan jag få din autograf? Självklart skriven i blod.
Haha, vilken jävla lite emofjant du är.

(se där, nu fick du mig att skratta igen, när jag sitter och lyssnar på Deathspell Omega) Gå och skär dig i armarna istället för att gnälla på nätet. Kanske kan du få hamna på psyket om du skär dig riktigt djupt, och det vore ju bra för din satanistcred, för det är ju inget som är så true som att vara psykiskt svag, tydligen.
NP:
Deathspell Omega - Sola Fide II