2010-08-26, 18:42
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Med det sinnet för att skapa musik som mannen har så förstår jag att han är självupptagen. Tråkigt dock att folk som inte träffat honom ska sitta och kalla honom för nolla på grund av rykten. Undrar vem som egentligen är fittan..

NP: Gris - Il était une forêt
Rykten? Det är förstahandsberättelser från personer som känner honom mycket väl. Fick dessutom via ett hackat konto(jag var inte hackaren, men jag blev visad) ta del av en mailkonversation mellan honom och arrangören för Alcest/Lifelover-turnén som aldrig blev av, och det var inga trevliga ord som riktades mot oss. Måste man ha träffat en person för att skapa sig någon uppfattning om dem? Har du träffat Mona Sahlin, t.ex.? Nej, jag har hört mer än nog om den snubben för att jag inte ska ha någon lust alls att träffa honom. Han är dessutom en högst överskattad musiker om man ser bakom allt.
Citera
2010-08-26, 18:50
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Rykten? Det är förstahandsberättelser från personer som känner honom mycket väl. Fick dessutom via ett hackat konto(jag var inte hackaren, men jag blev visad) ta del av en mailkonversation mellan honom och arrangören för Alcest/Lifelover-turnén som aldrig blev av, och det var inga trevliga ord som riktades mot oss. Måste man ha träffat en person för att skapa sig någon uppfattning om dem? Har du träffat Mona Sahlin, t.ex.? Nej, jag har hört mer än nog om den snubben för att jag inte ska ha någon lust alls att träffa honom. Han är dessutom en högst överskattad musiker om man ser bakom allt.

Nej, jag har inte träffat Mona och fördömer henne därför inte för hennes personlighet, snarare hennes åsikter.

NP: Amesoeurs - Heurt
Citera
2010-08-26, 19:34
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Nej, jag har inte träffat Mona och fördömer henne därför inte för hennes personlighet, snarare hennes åsikter.

NP: Amesoeurs - Heurt
Hennes åsikter speglar ju hennes personlighet, och vice versa.
Citera
2010-08-26, 22:57
Medlem
sp3tts avatar
Adversarius, när du ändå är lite inne på din egen musikkarriär, visst var du inblandad i Hypothermia på något sätt? Kommer du spela när de spelar i Umeå i höst?

Nile - Multitude of Foes
Citera
2010-08-26, 23:08
Medlem
Maranathas avatar
Vulcano - Bloody Vengeance

Den här plattan är förvånansvärt bra faktiskt! Hade skämmigt nog aldrig hört dem innan.
Citera
2010-08-26, 23:09
Medlem
Maranathas avatar
Vulcano - Bloody Vengeance

Den här plattan är förvånansvärt bra. Hade aldrig hört den innan.
Citera
2010-08-27, 00:36
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Adversarius, när du ändå är lite inne på din egen musikkarriär, visst var du inblandad i Hypothermia på något sätt? Kommer du spela när de spelar i Umeå i höst?
Ja, jag var inhoppargitarrist under Europaturnén förra hösten. Nej, det blir ingen mer involvering i Hypothermia för mig, jag har inte haft kontakt med Kim sedan i vintras. Således vet jag inte vem som ska vara andregitarrist då, men jag kommer säkerligen vara där i vilket fall.

NP: The Axis Of Perdition - Heaving Salvation In The Paradise Of Rust
Citera
2010-08-27, 03:21
Medlem
Adversariuss avatar
Nu jävlar blir det Blacklodge - >SolarKult< i natten här. Binär-djävulen.
Senast redigerad av Adversarius 2010-08-27 kl. 03:30.
Citera
2010-08-27, 03:44
Medlem
Rofers avatar
Spisar lite Nidsang samt Morbid Insulter.

Någon mer som ska på War&Hate i Borlänge imorgon?
Citera
2010-08-27, 17:48
Medlem
Pescis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Nu jävlar blir det Blacklodge - >SolarKult< i natten här. Binär-djävulen.
Helt rätt! Fantastisk skiva.

Blacklodge - PsychoActive SataN
Citera
2010-08-27, 18:17
Medlem
Opeth - Dirge for November (In Live Concert at the Royal Albert Hall)

http://www.roadrunnerrecords.co.uk/opeth/mp3/
Citera
2010-08-28, 03:45
Medlem
Sorhin - När döden sträcker ut sina vingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in