2010-07-06, 19:04
  #4945
Medlem
Finnelits avatar
Sigrblot - Varg i Venum
Citera
2010-07-06, 20:52
  #4946
Medlem
prismahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Katharsis
Hehe då hade jag rätt då (:

Citat:
Ursprungligen postat av sp3tt
Immortal - Withstand the Fall of Time

Immortal är grymt bra dock är Sons of northern darkness plattan min favorit! Favoritlåten är ju utan tvivel Tyrants!
Citera
2010-07-07, 01:01
  #4947
Medlem
Maranathas avatar
Watain - Lawless Darkness

En skiva som bara fortsätter växa för varje lyssning.

Bästa släppet sen Reinkaos!
Citera
2010-07-07, 18:23
  #4948
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Judas Iscariot - Dethroned Conquered and forgotten

Bra skit som vanligt. Iaf denna skiva. Tror det skulle kunna vara nåt för MixPix faktiskt.

http://www.youtube.com/watch?v=gb4ah91avRA

Eller fan, de flesta som gillar rå black metal, med en touch af necro

En låt med lite mer fart i. En av mina absoluta favoritlåtar!

http://www.youtube.com/watch?v=s_R73D0EakI

Tack för omtanken.

Marduk - Deathmarch
Citera
2010-07-08, 17:25
  #4949
Medlem
UnholyGraves avatar
Det senaste har Deaths platta Leprosy varvats x antal gånger i min spelare, klockren skiva!

När jag sitter vid datorn botaniserar jag igenom min samling av MP3'or och just nu lyssnar jag på Dismember - Skin Her Alive.
Citera
2010-07-08, 17:59
  #4950
Medlem
Jensofswedens avatar
Taake - Nattestid ser porten vid
Citera
2010-07-08, 18:00
  #4951
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prismah
Immortal är grymt bra dock är Sons of northern darkness plattan min favorit! Favoritlåten är ju utan tvivel Tyrants!

At the heart of winter är en jävligt bra skiva också. Tillsammans med SoND är det Immortals 2 bästa plattor imo.
Citera
2010-07-08, 18:04
  #4952
Medlem
looolsis avatar
Graveworm - Engraved in black
Citera
2010-07-08, 18:07
  #4953
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
At the heart of winter är en jävligt bra skiva också. Tillsammans med SoND är det Immortals 2 bästa plattor imo.
Fast man ska inte underskatta All Shall Fall! Och de äldre plattorna är också guld. Battles! Battles in the nooorth! Har Immortal slutat göra videor förresten? Jag skulle gärna vilja se en uppföljare till Call of the Wintermoon och Blashyrkh...

Immortal - Mount North
Citera
2010-07-08, 18:37
  #4954
Medlem
Pyromenens avatar
Illdisposed - I Believe In Me!

Melodiskt o gött
Citera
2010-07-08, 18:40
  #4955
Medlem
Den Dryges avatar
Dismember - Skinfather

"Why don't you just kill yourself?". Tungt breakdown.
Citera
2010-07-08, 19:18
  #4956
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den Dryge
Dismember - Skinfather

"Why don't you just kill yourself?". Tungt breakdown.



"Why don't you..." duhduhduh-duh, hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in