At the heart of winter är en jävligt bra skiva också. Tillsammans med SoND är det Immortals 2 bästa plattor imo.
Fast man ska inte underskatta All Shall Fall! Och de äldre plattorna är också guld. Battles! Battles in the nooorth! Har Immortal slutat göra videor förresten? Jag skulle gärna vilja se en uppföljare till Call of the Wintermoon och Blashyrkh...