2010-02-21, 18:31
Medlem
alprazolam_s avatar
Burzum - Belus
På hög volym i hörlurar såklart!
Den nya skivan var ju faktiskt väldigt bra! Det verkar dock bara vara jag som blev helt fanatisk och eld & lågor... Fan vilka riff alltså! Känns väldigt skönt att Burzum är tillbaka på en nivå som inte uppnåtts sedan filosofem...
Citera
2010-02-21, 19:55
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Burzum - Belus
På hög volym i hörlurar såklart!
Den nya skivan var ju faktiskt väldigt bra! Det verkar dock bara vara jag som blev helt fanatisk och eld & lågor... Fan vilka riff alltså! Känns väldigt skönt att Burzum är tillbaka på en nivå som inte uppnåtts sedan filosofem...

Hmm, det låter jävligt bra det här!

Istapp - I Väntan På Den Absoluta Nollpunkten
Helvete vad denna låt passar in!
Citera
2010-02-21, 20:44
Medlem
silhouettess avatar
Båda Horrid Cross demosarna är helt klockrena, iskall black metal. Portal of revelation med Black Cilice är även den något av det råaste jag hört, sjuk ljudbild och man kan precis skönja de klockrena melodierna bakom oljudsväggen. Till er alla som letar efter fet black metal, kolla in http://funeralstench.blogspot.com/ . Där postas det mycket bra.
Annars lyssnar jag på på Circle of dead children - Human harvest mycket för tillfället, typ den bästa dödsen som finns.
Senast redigerad av silhouettes 2010-02-21 kl. 20:46.
Citera
2010-02-21, 21:25
Medlem
Amon Amarth - Cry of the Black Birds

Upptäckte precis hur jävla bra de är, Death Metal med Vikingatexter!
Citera
2010-02-21, 21:26
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folstream
Amon Amarth - Cry of the Black Birds

Upptäckte precis hur jävla bra de är, Death Metal med Vikingatexter!

Live är de ännu bättre!

Gorgoroth - Prayer
Citera
2010-02-21, 21:58
Medlem
Storm
Skivan: Nordavind

Lite av en kultplatta bland Norges mörkerfolk.
Citera
2010-02-21, 22:39
Medlem
lamehaters avatar
Dimhymn - Människan - Det Stora Misslyckandet
Citera
2010-02-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silhouettes
Båda Horrid Cross demosarna är helt klockrena, iskall black metal. Portal of revelation med Black Cilice är även den något av det råaste jag hört, sjuk ljudbild och man kan precis skönja de klockrena melodierna bakom oljudsväggen. Till er alla som letar efter fet black metal, kolla in http://funeralstench.blogspot.com/ . Där postas det mycket bra.
Annars lyssnar jag på på Circle of dead children - Human harvest mycket för tillfället, typ den bästa dödsen som finns.

Äntligen nån med lite smak i den här tråden!

NP: Alle totmachen! - Untitled
Citera
2010-02-21, 23:15
Medlem
Aura Noir - Blood Unity. Hörde den först på samlingsskivan som Fenriz presenterade. Sådär härligt snabbt och våldsamt, samtidigt som det är medryckande. Inte särskilt intelligent kanske, men alla kan ju inte vara Burzum.
Senast redigerad av DonFabrizio 2010-02-21 kl. 23:17.
Citera
2010-02-21, 23:31
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Nog för att de är grymma så skulle varken klassa dem som Death eller Black Metal öht..

Deicide - Homage For Satan
Underbar Florida döds!

metalcore då, sry

In Flames - Behind Space 99'!
http://www.youtube.com/watch?v=SxrMk1KfHeo&feature=related
Citera
2010-02-21, 23:38
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silhouettes

Circle of dead children var rysligt bra, sitter du på fler band i liknande stuk får du mer än gärna dela med dig!
Citera
2010-02-22, 04:47
Medlem
pontusens avatar
Burzum-Belus.

Mmmm, I'm luvin' it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem