Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Sant som fan. Jag har en vinyl av den som jag fick av Janne i Brno, utöver det har jag ingen Trist-merch. Vilket suger. Jag vill också ha Zrcadléni, det är favoriten, men inte fan lägger man ut 500 spänn för att importera den. Han har dock erbjudit mig gratis Trist-grejer om jag skickar honom zopiklon eller zolpidem, det är han heltorsk på

. Han kommer tyvärr inte inkludera någon sång alls i Trist i fortsättningen, vilket är jävligt tråkigt. Jag försöker övertala honom om att ändra sig, men det går inte så bra.
Hmm, 500 skulle inte jag heller lägga ut. Fick tag i den för 9dollar samt att frakten gick på 6 dollar, så 15 dollar allt som allt, plus någon mer kostnad på några kronor. Allt som allt pröjsade jag ungefär 170kr, vilket jag tycker absolut är överkomligt för en platta man verkligen vill åt.
Åhfan, ja det var lite synd, tycker sången är den näst största behållning med Trist faktiskt.
www.solitudeproductions.com <-- köpte den därifrån, om du händelsevis skulle vara intresserad.
Hahaha jasså

vf, har du tillgång till dessa grejor så är det väl bara skeppa iväg lite till honom

.
Förresten, vad tycker du om "Stíny"? Personligen tycker jag inte att den innehöll någonting som fick mig att fastna, men har dock bara lyssnat en gång, men det var iaf mitt första intryck.
np: Mgla - Groza IV