2010-01-10, 16:48
  #2713
Medlem
alprazolam_s avatar
Woods of Infinity - Frozen nostalgia
Det börjar ta sig. Har tagit hem allt det senaste nu. Lite taskigt ljud förvisso, men det får man väl dras med. Lyssnar på "Summer is not my friend", den här låten gillar jag iaf!
Citera
2010-01-10, 17:15
  #2714
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Woods of Infinity - Frozen nostalgia
Det börjar ta sig. Har tagit hem allt det senaste nu. Lite taskigt ljud förvisso, men det får man väl dras med. Lyssnar på "Summer is not my friend", den här låten gillar jag iaf!
Vet vad jag är ute efter och känner inget behov av att tycka om det som alla andra gillar, som den nördtjej som jag är

Men nu skiter vi i det och tar en låt som jag tror att vi alla uppskattar:

NP: Carola -Främling ....

Citera
2010-01-10, 17:23
  #2715
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Vet vad jag är ute efter och känner inget behov av att tycka om det som alla andra gillar, som den nördtjej som jag är

Men nu skiter vi i det och tar en låt som jag tror att vi alla uppskattar:

NP: Carola -Främling ....

Jag vet inte vad jag tycker är bra.

Nädå. Men när nåt e extremt hypat, och speciellt av folk som har väldigt bra smak i övrigt så vill jag åtminstånde ge det en chans. Och jag e faktiskt också nörd! Så det så!

Lyssnar nu på den där splitcd´n som någon nyss nämnde.
Akrha Sva - WoI - Old ugly trees
Citera
2010-01-10, 17:41
  #2716
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Jag tycker faktiskt att "Jahreszeiten" är riktigt bra. Helt klart det bästa som fjanten släppt.
Aldrig varit ett fan av Nargaroth men finns väl en och annan bra låt han har gjort genom åren. Hans senaste platta skrattar man ju bara åt dock.
Volksmusik mit Nargaroth

NP: Lite skön Amon Amarth, Avenger i skrivande stund.
Citera
2010-01-10, 17:50
  #2717
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Och jag e faktiskt också nörd! Så det så!
Ja, men tjejnördar som lyssnar på black för den egna njutningens skull är mer esoteriskt lagda än vad nördar i övrigt är.


..........alltså är jag mer true än er killar nånsin kommer att kunna bli Ha!

Nä nu skiter vi i det och lyssnar på en låt som bara jag verkar gilla:

NP:Trelldom -Fra Mitt Gamle.. skämtar inte!
Citera
2010-01-10, 17:58
  #2718
Medlem
VampireLestats avatar
Haha, bara därför drar jag på det kanske mest (med all rätt anser jag!!) hypade bandet i den här tråden :

Katharsis - VVorldVVithouthEnd
Citera
2010-01-10, 18:29
  #2719
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Ja, men tjejnördar som lyssnar på black för den egna njutningens skull är mer esoteriskt lagda än vad nördar i övrigt är.


..........alltså är jag mer true än er killar nånsin kommer att kunna bli Ha!

Nä nu skiter vi i det och lyssnar på en låt som bara jag verkar gilla:

NP:Trelldom -Fra Mitt Gamle.. skämtar inte!
Snarare sagt så är du mer tragisk än vad någon här kan bli.
Att ens påstå sig vara "true" är bara jävligt tragikomiskt.
Men för all del fortsätt bete dig som en sådan person jag beskrev i min förra post i tråden.

Bloodbath - Eaten
Citera
2010-01-10, 18:47
  #2720
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Snarare sagt så är du mer tragisk än vad någon här kan bli.
Att ens påstå sig vara "true" är bara jävligt tragikomiskt.
Men för all del fortsätt bete dig som en sådan person jag beskrev i min förra post i tråden.

Bloodbath - Eaten
Åh förlåt så dum jag är, ett riktigt pucko som borde skära mig i armarna och ta livet av mig.

Vi ses aldrig mer, och ring inte ambulansen för jag vill verkligen dö den här gången

Ja ja, som sagt så skiter vi i det här och om ingen annan har missat det så ville jag bara vara lite ironisk, och spela en låt..

NP:Gorgoroth -Open The Gates ...men det här är sista gången, adjö!
Citera
2010-01-10, 19:12
  #2721
Medlem
liasors avatar
här var de pajkastning ser jag

NP: Avsky - Malignant, mums

nja.. NP: Brutal Truth - Walking Corpse

http://www.youtube.com/watch?v=7WioCw5DKZI

fy fan va bra den är!!
__________________
Senast redigerad av liasor 2010-01-10 kl. 19:19.
Citera
2010-01-10, 19:18
  #2722
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Ja, men tjejnördar som lyssnar på black för den egna njutningens skull är mer esoteriskt lagda än vad nördar i övrigt är.


..........alltså är jag mer true än er killar nånsin kommer att kunna bli Ha!

Nä nu skiter vi i det och lyssnar på en låt som bara jag verkar gilla:

NP:Trelldom -Fra Mitt Gamle.. skämtar inte!
Herrejävlar, vilken enerverande person du verkar vara. Ta dina skitnödiga pretentioner och stick till något annat forum.

@ alpra: Just låten Pappa Satan från Old Ugly Trees är i mitt tycke bland det bästa de gjort på senare tid. Fantastisk låt. Gillade du den? Frozen Nostalgia måste jag säga är ganska svag, men texten till första låten är trevlig.
Citera
2010-01-10, 19:45
  #2723
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Herrejävlar, vilken enerverande person du verkar vara. Ta dina skitnödiga pretentioner och stick till något annat forum.
Ja förlåt mig, jag är inget annat än en stor uppblåst idiot, vad tänkte jag på

Är det några flera som vill tala om hur dum och korkad jag är, så passa på nu!

Tror att lite DSBM skulle passa så länge:

NP: Life is Pain -Bloody Melancholy
Citera
2010-01-10, 19:49
  #2724
Medlem
Cancertids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Är det några flera som vill tala om hur dum och korkad jag är, så passa på nu!

Du är dum i huvudet.
Haha, nejdå. Jag bara skämtade. Vill du knulla?

Tyckte första "vår"-låten på Nargaroth-skivan var riktigt medryckande, den bedrog ändå med någon slags folkmusikstjohejsan med lite hederlig mosig BM. Det är cred.
Sen att den var ofantligt lång och repetiv blundar jag för nu.

Just därför.
Nargaroth - Frühling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in