Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Snarare sagt så är du mer tragisk än vad någon här kan bli.
Att ens påstå sig vara "true" är bara jävligt tragikomiskt.
Men för all del fortsätt bete dig som en sådan person jag beskrev i min förra post i tråden.
Bloodbath - Eaten
Åh förlåt så dum jag är, ett riktigt pucko som borde skära mig i armarna och ta livet av mig.
Vi ses aldrig mer, och ring inte ambulansen för jag vill verkligen dö den här gången
Ja ja, som sagt så skiter vi i det här och om ingen annan har missat det så ville jag bara vara lite ironisk, och spela en låt..
NP:
Gorgoroth -Open The Gates ...men det här är sista gången, adjö!