Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Men käft nu för fan din störiga nolla. I princip är det så här att när det är du och den andra "äkta skallen" som driver den här tråden är det outhärdligt att vara här. Ni länkar till skit, ni har en skittråkig attityd, ni saknar glöd och entusiasm. Ni är fruktansvärda. Nu kommer det nytt blod här i form av Trazan och Yolo som gör att det blir kul i tråden igen, lite fart, lite kärlek till musiken. Och så klart ska du börja gnälla igen då. Fy fan att du kan leva med att vara en sån bitter jävla tråkmåns. HÅLL KÄFT NU. Ok?
Jag ser rött när folk länkar till 28 youtube-klipp i ett och samma inlägg. Och Mörker (bandet då) är tralligt och glatt skit enligt mig.
Men kanske/förmodligen har du rätt. Kanske går jag bitterhetens väg och är mer en börda för tråden och nya användare som vill tipsa om band som de gillar. Ska försöka att vara mer tillmötesgående och mindre otrevlig, om jag klarar det.
Den andra ”äkta skallen” (mordum 87 antar jag) har dock en betydligt brutalare och mer otrevlig historik än undertecknad, känns det som i alla fall.
Nu gäller dock bastu, alkohol och ”Deserts to bind and defeat”. En svårslagen kombination.