Citat:
Ursprungligen postat av
LVX156
Då borde du kolla upp deras senaste platta. Jag gav upp efter "Midian", men "Hammer of The Witches" är en sällan skådad uppryckning. Oväntat efter 15 år av skit.
Vad tycker ni om
Shrine of Insanabilis? Jag hittade dem av en slump när jag letade efter snygga motiv att sno och trycka upp t-shirts med (är ju roligare att ha tröjor som är helt unika, dessutom är det rätt vanligt att black metal-tröjor bara finns i Erik Danielsson-storlekar). Lyssnade på deras "Disciples of the Void" och det är en
jävla bra platta:
https://www.youtube.com/watch?v=RVdDGWYiQUk
Får väl lyda ditt råd och göra det men inte ikväll. Jag blev fan så oerhört sugen på att köra "Disciples of the void" nu när du nämnde den. Faktiskt en otroligt jävla bra skiva, och för att vara så mainstream-trist producerade som den dessvärre är, så är den tämjeligen starkare än mycket annat som bajsas ut inom genren idag. Ibland dyker de somsagt upp, de riktigt hängivna lärjungarna.
I övrigt är jag mest glad för att jag inte närvarade på Mgla-spelningen då jag förstått att, genom bekanta, en hel del kepscore-lågliv var där och "moshade".. Helt jävla seriöst? Vem är så kass att man ens tänker tanken?
Jag hade sparkat in käften på samtliga av dom.
Men grymt givetvis att ni som var där i egenskap av hängivenhet fick vad ni ville ha ut av det. Mgla är ändå ett av de tveklöst bästa på alla vis. Och somsagt, tycker man INTE det, utan bestämt inbillar sig att t.ex Gorgoroth är bättre, ja då är man fan en jävla sopa som lika gärna kan sålla sig till kepskidsen med snedlugg. Fyfan va jag hatar er.
NP: Shrine of Insanabilis..
Tack för tipset!!