2014-01-24, 11:21
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Som jag hoppades att Watain äntligen skulle göra något av sin show, och nej, det verkar inte som att det har hänt så mycket ut över det vanliga. Eld, blod och "bläck mätal". Sista spelningen i skandinavien är förvisso imorgon, men det hade ju ändå varit något att spränga fryshuset i luften mitt under spelningen.

NP: Samhara - Samhara Tandava
http://samhara.bandcamp.com/

Jädrar alltså. Samhara lät ju inte fel, jävulskt bra med andra ord, man tackar för tipset. Måste nog beställa kassetten.
Citera
2014-01-24, 11:51
Bannlyst
Black metal-brudar brukar ju generellt sett se rätt risiga ut, men det finns undantag. Verkar inte ha helt kass musiksmak heller? Ni singelgrabbar kanske borde lägga in en stöt https://www.facebook.com/decembermoon666

Anyways, spisar nya coverspliten med Drudkh och Winterfylleth - den heter något i stil med Thousands of Moons eller något.
Citera
2014-01-24, 11:52
Medlem
Tristramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckim
Jädrar alltså. Samhara lät ju inte fel, jävulskt bra med andra ord, man tackar för tipset. Måste nog beställa kassetten.
Kul att du gillade det! Själv tyckte jag inte att det var mycket att ha alls, men jag kände mig manad att i alla fall lyssna igenom hela låtlistan.

Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Black metal-brudar brukar ju generellt sett se rätt risiga ut, men det finns undantag. Verkar inte ha helt kass musiksmak heller? Ni singelgrabbar kanske borde lägga in en stöt https://www.facebook.com/decembermoon666
"Brudar är judar - Man vet hur dom ska tas
Brudar är judar - Dom dödas med gas"
"Black Metal-brudar" är nog tamefan något av det vidrigaste som finns.
99 av 100 gånger är de "intresserade" av musiken pga sin pojkvän, som oftast han är lika hjärndöd som tjejen själv för att han umgås med henne..

Fortsätter mitt Nifelheim-lyssnande med opuset "SÖRVENTS OF DARKNESSSS".
FUCK OFF!
Senast redigerad av Tristramn 2014-01-24 kl. 11:57.
Citera
2014-01-24, 13:20
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
99 av 100 gånger är de "intresserade" av musiken pga sin pojkvän, som oftast han är lika hjärndöd som tjejen själv för att han umgås med henne...
Gör det inte ont att vara så tuff och häftig? Fast ja, det kanske överskuggas av träningsvärken i runkarmen.

NP: KTHRSS - So Nail The Hearts
Citera
2014-01-24, 13:32
Bannlyst
Citat:
Kul att du gillade det! Själv tyckte jag inte att det var mycket att ha alls, men jag kände mig manad att i alla fall lyssna igenom hela låtlistan.

99 av 100 gånger är de "intresserade" av musiken pga sin pojkvän, som oftast han är lika hjärndöd som tjejen själv för att han umgås med henne..

Fortsätter mitt Nifelheim-lyssnande med opuset "SÖRVENTS OF DARKNESSSS".
FUCK OFF!

Måste börja med att säga att du är en rätt hård kille. Fast sådär säger ju bara någon som inte får några tjejer överhuvudtaget. Eller kanske följer du Gaahls livsstil för ultimat ondska personifierad?

Spelar: Graveland - Immortal Pride, sen blir det lite Desaster och Vargar i tronsalen ser det ut som.
Citera
2014-01-24, 14:24
Medlem
Tristramns avatar
Nu var ju visserligen inte "brudar är judar..." menat på största allvar, men kul att ni tyckte det var tufft skrivet. ROCK ON!

Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Måste börja med att säga att du är en rätt hård kille. Fast sådär säger ju bara någon som inte får några tjejer överhuvudtaget. Eller kanske följer du Gaahls livsstil för ultimat ondska personifierad?

Nej, jag har ingen flickvän och det var år sedan jag hade en och jag är mycket skeptisk till att jag skulle ha en annan uppfattning om jag nu hade sällskap.. Men det är klart, den som har tagit på flest tuttar innan döden faller in, han vinner ju!

Någon trådglidare som var och kikade på Watain igår?

NP: The Bestial Avenger
Senast redigerad av Tristramn 2014-01-24 kl. 14:29.
Citera
2014-01-24, 18:08
Medlem
Pentagrammatons avatar
Utan att ge mig in i den pågående genusdebatten (jag är av ståndpunkten att alla som lyssnar på BM är cp, oavsett vad för snusk de har i mitten av sin lekamen) vill jag bara inflika att Brudar Är Judar av skalden Robin H mycket möjligt är den bästa svenska hiten någonsin.

NP: Nefandus - Theli - Opposer of Life
Ett bra tag sedan jag spisade denna odödliga favorit. Folk som inte fattar hur bra Death Holy Death är borde man kasta ned i en djup grop där de får ligga.
Senast redigerad av Pentagrammaton 2014-01-24 kl. 18:15.
Citera
2014-01-24, 23:57
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
NP: Nefandus - Theli - Opposer of Life
Ett bra tag sedan jag spisade denna odödliga favorit. Folk som inte fattar hur bra Death Holy Death är borde man kasta ned i en djup grop där de får ligga.
Nefandus är väldigt bra! Har bara hört första skivan men den har jag gillat mycket och länge! Att fira jesu död är ju den ultimata påsklåten!
Citera
2014-01-25, 00:10
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToMegaTherion
Nefandus är väldigt bra! Har bara hört första skivan men den har jag gillat mycket och länge! Att fira jesu död är ju den ultimata påsklåten!

Tycker första skivan är väldigt väldigt ojämn. Men tex låten du nämnde är en klassiker. Death Holy Death låter helt annorlunda och är, tycker jag, mycket bättre. Helt klart värd att kolla in!

NP: Final War - Defenders of the Reich
Djupt inne i ännu en sunkRACperiod och orkade inte byta låt för att blidka tråden.
Citera
2014-01-25, 12:33
Medlem
Byfånes avatar
Drog igång Watain - The child must die! Behövde inte ångra mig den här gången heller.

Rock on alla monsterdiggare!
Citera
2014-01-25, 13:20
Medlem
eckims avatar
Sadomator - Baphomet's Vomit Bra låt från ett bra album.
Citera
2014-01-25, 15:48
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Death Holy Death låter helt annorlunda och är, tycker jag, mycket bättre. Helt klart värd att kolla in!
.
Det ska jag göra när tiden är den, det kan du lita på! Hell!

NP: Inquisition - Obscure Verses For The Multiverse...
Titeln är fördjävla såsig men innehållet gillar jag mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in