Citat:
Ursprungligen postat av
Phalguna
Gillar man inte Absurds första platta (inspelad med hela bandet i fängelse) kan man suga den moderna musikindustrins omskurna kuk hur mycket man vill, man har ändå ingenting att komma med när det gäller riktig bm/dm.
Dismember är tveklöst bättre än Entombed. Finns fan ingen svensk death metal som kommer i närheten av de två första Dismember-fullängdarna. Oavsett hur bra Nihilists demos eller titelspåret på LHP är.
Nej, de är grymt överskattade. Praktexempel på talanglösa musiker som försöker ge sig själva cred genom att låtsas vara religiösa.
Du börjar fan låta som mig nu! Hahah
Absurds första är grymt bra. Resten de gjort är halvtrist.
Dismember är INTE bättre än Entombed. Jag sållar mig till mainstream-publiken där. LHP och Clandestine är två så sjukt monumentala plattor. Och det når inte Dismember upp till, ,även fast även deras två första är grymt bra de med!
Ja överskattade får jag nog lov att hålla med om att Ondskapt är, men talanglösa håller jag inte med om.
Ett band som på fullaste allvar skulle kunna stämplas överskattade i genren är väl isf Watain. Även fast jag gillar dom också.
np:
Judas Priest - Bloodstone