Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Visst är det d-takt. Jag lade trummorna lite snabbare än vad jag sedan kunde hänga med i med gitarren... därför haltar det en del i andra halvan. Men ja - simpelt, rått, snabbt och brutalt ska det vara, sedan får taktkänslan komma i andra hand.
Tack för omdömena! Mordum, en fullängdare är vår närmaste plan. Då är det vinyl som gäller, och CD förmodligen först senare.
Det är väl lite det som är charmen tycker jag. Åt helvete med kliniskt ren utförd BM (bortsett ifrån Blood Libels då). Ni gör det där skitbra och jag hoppas du säger till när vinyl finns att tillgå.
Tapes är dessvärre inget jag är intresserad av. Jag äger ett bara för att vara lite kvlt.
Här försöker jag komma i stämning med Passionsfrukt-soda och Minor Threat snurrandes på skivtallriken. Säga vad man vill om sXe-Hardcore, men den ska fanimig utföras precis såhär!
Man kan inte annat än älska detta band! Detsamma ska även sägas om veteranerna "Gorilla Biscuits" som med sin helt jävla galna "Hold your Ground" tillhör mina absoluta favoriter.
Sen finns det ju däremot tyvärr också toughguy-hardcore såsom jävla Hatebreed, Terror och annat likn.. fyfan jag skyr det som pesten.
Minor Threat - Seeing Red