2009-10-06, 18:33
Medlem
Agent|Os avatar
Vomitory - The Corpsegrinder Experience

Hårda bud!
Citera
2009-10-06, 19:26
Medlem
R.Stotzkys avatar
Funeral Mist - Blessed Curse

Bästa bm-låten på år och dag.
Citera
2009-10-06, 20:26
Medlem
BrainDisorders avatar
Nile - The Blessed Dead

Har suttit och kört nya Nile på jobbet hela dagen, därefter vart jag sugen på dom andra skivorna. Fyfan så bra det är.
Citera
2009-10-06, 21:18
Medlem
Adversariuss avatar
KTHRSS - Krosse Fyre
Citera
2009-10-06, 21:25
Medlem
alprazolam_s avatar
Anael - Into the dark (låt)
Mörk, för det mesta ganska släpig primitiv tysk blackmetal.
Citera
2009-10-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liasor
På tal om Taake, jag lyssnade nyss på Ofryskje - Skodden Jagar Tett & Graa
http://www.youtube.com/watch?v=o9xPE2VeiV8 .. Är det inte samma riff som i hordelands doedskavad 1(??).. Nåt skumt på G!

NP: Låten över, den var rätt bra faktiskt

Grattis BrainDisorder på ditt 3000de inlägg!
Han är ju ganska duktig på att återanvända äldre grejer, har gjort det nån fler gång både med Thulegrejer och Ofryskje har ajg för mig, men ids inte lyssna efter vars just nu.
Citera
2009-10-06, 22:54
Medlem
alprazolam_s avatar
NP: The Ugly - Slaves to the decay
Snabb svensk black!
Citera
2009-10-06, 23:11
Medlem
Demitris avatar
Börjar med lite av den Black metal som liras mest nu: Gorgoroth, Mayhem(endast skivor fram till 04), Satyricon, Darkthrone, Khold, Behemoth, Rotting Christ, Dissection, Celtic Frost, Silencer, Marduk, Nifelhiem, Immortal, Tremor, Frostskada.

Death metal som liras mest: Sceptic, Suicide Silence, Dismember, Dååth, Elysium, Illdisposed, Kalmah, Keep Of Kalessin, Kataklysm, Morbid Angel, Deicide, Amon Amarth, At The Gates, All Shall Perish, DevilDriver, Unleashed, Spinal Cord, Nile.

Detta är ju bara vad som spelas mest hos mig lyssnar på så sjukt mycket mer men jag orkar inte nämna allt.
Senast redigerad av Demitri 2009-10-06 kl. 23:30.
Citera
2009-10-06, 23:39
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Nile - The Blessed Dead

Har suttit och kört nya Nile på jobbet hela dagen, därefter vart jag sugen på dom andra skivorna. Fyfan så bra det är.
We shall never be... the Blessed Dead! *Trummangel* Älskar verkligen stämningen på ITDS, det känns verkligen som titeln, man är i en mörk, sandig, gammal övergiven pyramid eller något liknande med mängder av hieroglyfer som berättar episka sagor.

Nile - The Blessed Dead
Citera
2009-10-06, 23:49
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demitri
Börjar med lite av den Black metal som liras mest nu: Gorgoroth, Mayhem(endast skivor fram till 04), Satyricon, Darkthrone, Khold, Behemoth, Rotting Christ, Dissection, Celtic Frost, Silencer, Marduk, Nifelhiem, Immortal, Tremor, Frostskada.

Death metal som liras mest: Sceptic, Suicide Silence, Dismember, Dååth, Elysium, Illdisposed, Kalmah, Keep Of Kalessin, Kataklysm, Morbid Angel, Deicide, Amon Amarth, At The Gates, All Shall Perish, DevilDriver, Unleashed, Spinal Cord, Nile.

Detta är ju bara vad som spelas mest hos mig lyssnar på så sjukt mycket mer men jag orkar inte nämna allt.
Bra att du nämnde det, ska skaffa hem en tidig Keep of kalessin; när dom fortfarande spelade bm.

NP: Sabnack - Ars Notoria
Skum mörk skiva.
Citera
2009-10-07, 00:01
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Bra att du nämnde det, ska skaffa hem en tidig Keep of kalessin; när dom fortfarande spelade bm.

NP: Sabnack - Ars Notoria
Skum mörk skiva.

Det borde jag göra jag med.
Keep Of Kalessin är jävligt bra måste jag säga.
Sitter dock och avnjuter lite gammal nu, inte helt fel.
Citera
2009-10-07, 10:24
Medlem
Demitris avatar
Sertherial är rätt fint nu på morgonkvisten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in