2009-05-08, 21:10
Medlem
chribsson2s avatar
Jag ska släpa runt på tjocka släkten imorgon. Inrest sällskap som förväntar sig att jag ska bjuda på sen lunch. Jag vägrar Hirschenkeller. Finns det något annat ställe där man kan föda ett sällskap på 12 pers utan att bli ruinerad eller matförgiftad?
Tack.
Citera
2009-05-08, 21:41
Bannlyst
Frälsningsarméns soppkök?
Citera
2009-05-08, 22:46
Medlem
McDonalds
Citera
2009-05-09, 01:16
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Frälsningsarméns soppkök?
Finns ingen bira....

Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
McDonalds
..där heller.
Citera
2009-05-09, 03:18
Medlem
Herr_Greens avatar
Ursäkta men varför måste du bjuda på lunch?

Det vore kanske en sak om du bjöd hem dom på mat, men att bjuda 12 pers på resturang är mycket märkligt. Fast jag vet väl inte dina ekonomiska förutsättningar visserligen men...
Citera
2009-05-09, 10:28
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Finns ingen bira....

..där heller.

McDonalds skulle börja servera bira på någon av flygplatserna.
Citera
2009-05-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Green
Ursäkta men varför måste du bjuda på lunch?

Det vore kanske en sak om du bjöd hem dom på mat, men att bjuda 12 pers på resturang är mycket märkligt. Fast jag vet väl inte dina ekonomiska förutsättningar visserligen men...

Håller med, har du inte de ekonomiska förutsättningarna för att bjuda 12 pers på lunch utan att behöva leta efter 2för1 erbjudanden så ska du stå över. Det är absolut inget att skämmas för.

Vill du köpa något och komma undan billigt så beställ hem Thai boxar från någon schysst thai restaurang i närheten. Brukar kosta 70kr portion och inte sällan får man stora mängder käk, häll upp det snyggt i olika skålar där hemma och gör lite buffe av det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in