Vad det handlar om ar att du inte har nagra muskler. 63 kilo fordelat pa 180 cm ar inte okej... Borja gymma och lagg upp en ORDENTLIG diet dar du faktiskt ater nagonting sa kommer du vaxa i din kropp. Det ar inte fett som hanger pa din mage, det ar din kropp som ar for stor for din kroppsvikt...
Nar du gar i 8 km/h, kanner du att du utan problem kan lagga pa 1,6 km/h genom att ta langre steg? For mig ar 8 km/h gransen for vad jag klarar av innan jag maste borja jogga, och helst borjar jag jogga redan vid 7,5 (ar lika lang som TS dessutom).
Vad ar det for trolleri med att springa i 9,6 km/h? Hur manga kanner du som gar en mil i timmen? Sjalv tycker jag att 10,0 km/h ar en ratt bekvam hastighet pa lopbandet...
samma för mig, någonstans 7-9km/h vill jag börja jogga när jag ökar bandet. 5-6km/h är snabb gång i mitt fall.
Varför vill du väga så lite? Har dessutom svårt att tro att du har fettvalkar vid 63 kg? Själv är jag 180 cm och väger ca 80, och det är inte mycket fett på min kropp kan jag säga...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!