2009-05-06, 19:52
Bannlyst
Tjo bre jao, har hittat en bra internet snubbe som jag beställt av ett antal gångar som är hel gryn, fått varan varje gång.. priserna är 15 kr st 100 mg svensk tillvärkade retard tabletter.. 100 st för 1400 och 500 st för 5500 kr, är det ett bra pris ? blir ju 11 spenn st, tycker det är rätt bra, nån som håller med ? funderar på att beställa de.
2009-05-06, 19:53
Medlem
Mandic!s avatar
Ahfan klart det är bra pris.
2009-05-06, 19:55
Medlem
Det är klart
2009-05-07, 13:08
Medlem
Jag tycker att de är fin fint pris )
2009-05-07, 13:42
Bannlyst
Jag har oftast betalat 10 kr/50 mg och alltid tyckt det var ett bra pris :P
2009-05-11, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whyme
Tror inte detta är scam, är du också en sån där tråkig rasist?

Nej, såklart det inte är scam. Det är ju fullständigt logiskt att skriva om sin jättegröna nät-kran som är sååå billig och t.o.m får fram post på helger. Såklart man delar ut den adressen till allt å alla så att man själv inte kan få sin skit i tid m.m.
Som sagt, fullständigt logiskt. Men testa du å beställ för ett par tusen så ska du se att det går bra.
2009-05-11, 18:37
Medlem
whymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkock
Nej, såklart det inte är scam. Det är ju fullständigt logiskt att skriva om sin jättegröna nät-kran som är sååå billig och t.o.m får fram post på helger. Såklart man delar ut den adressen till allt å alla så att man själv inte kan få sin skit i tid m.m.
Som sagt, fullständigt logiskt. Men testa du å beställ för ett par tusen så ska du se att det går bra.

Har ingen adress, har du?
2009-05-11, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enkock

Jag bryr mig inte om du tror på mig lr inte, till er andra, testa beställ för ett par tusen så får ni se själv.. eller lägg en test beställning på 150 kr som jag gjorde vid första köpet
2009-05-11, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Tror du vi går på ditt scamförsök? . Du får väl i alla fall försöka bete dig svenskt för fasiken! Jävla negerscammer!

Jävligt moget skrivet mohammed, hur gammal är du, 11 år ? som sagt så bryr jag mig inte om vilka som tror mig lr inte, i grund å botten startade jag tråden för att höra om det var bra priser. Men snubben är grön och iaf jag kommer fortsätta köpa av honom, jag tjänar inget på om nån annan köper så jag skiter fullständigt i det.
2009-05-11, 20:12
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KN1234
Jävligt moget skrivet mohammed, hur gammal är du, 11 år ? som sagt så bryr jag mig inte om vilka som tror mig lr inte, i grund å botten startade jag tråden för att höra om det var bra priser. Men snubben är grön och iaf jag kommer fortsätta köpa av honom, jag tjänar inget på om nån annan köper så jag skiter fullständigt i det.

Men om du inte tjänar på det varför brättar du om din billiga "gröna" nätkran

Har man en riktig grön nätkran så håller man käften.

Golare eller scammer, spelar ingen roll i mina ögon är ni lika mycket värda, skulle aldirg beblanda mig med pack som er och ingen annan vettig skulle göra det heller.
Senast redigerad av Midnight 2009-05-11 kl. 20:14.
2009-05-11, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KN1234
Delar jag ut denna adress till allt o alla ? dum jävel. har skrivit den till 2 personer, och fått några fler tillfrågningar men kommer inte att lämna över adressen till nå fler. startade inte tråden för att jag ville hänga ut adressen direkt din dumma hora.

Ja, du verkar ligga på topp i utvecklings-skalan...
Har absolut ingen lust att diskutera med en idiot som dig.
Gå å dö bara. Då gör du oss alla en tjänst.
2009-05-11, 22:23
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyme
Tror inte detta är scam, är du också en sån där tråkig rasist?

Jag tror du är en sån där lättlurad färsking, men det kanske bara är jag.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in