Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
fast det är ju bara enligt evolutionsteorin som människor var smutsiga halvnakna djungelmänniskor på den tiden, men enligt mytologier var vi jättar och andliga människor med hög teknologi, kunskap, vetenskap och sånt. vi moderna människor har ju bara studerat världen vetenskapligt i några hundra år, medan de forntida människorna studerade det i hundratusentals år. "Vi står på jättars axlar"
Till att börja med pratar jag om mytologier som övht finns bevis för idag. Eller du kanske menar att det sprang omkring jättar på jorden för 2-3000 år sedan?
Du har förstås en väldigt bra förklaring till varför inga som helst bevis har hittats för någon teknologiskt avancerad civilisation? Låt mig gissa; atlantis och detta sjönk magiskt till botten vid random tidpunkt och efterlämnade inga som helst bevis? Finns det i övrigt någon anledning till att ingen av alla dessa jättar lämnat några arkeologiska spår efter sig?
Det finns absolut ingenting som tyder på att någon innan den moderna människan har studerat världen vetenskapligt, så snälla rara sluta för helvete att spy ur dig lögner, det börjar bli tröttsamt. Jag hoppas innerligt att det sista inte är någon sorts patetiskt försök att påvisa förekomsten av jättar.