Kan man få beviset för gud genom hiphop?
Jag skulle defenetivt säga så, och det känns så fruktansvärt underbart:
Godz Wrath - Thug Nation Feat. Black Market Militia
http://youtu.be/DvD3cOeCIkM
Det dom menar, rapp-grupper Gods Wrath/ Guds vrede..
Kristna kämpar mot svampar och plantor och samtidigt stödjer dom alla dödsoffer som resulterar från kriget mot droganvändare som svenska staten, den vilseledda delen av folket och svenska kyrkan gör..
Och dessutom kriminella gäng med mycket vapen som är precis vad kriget mot droger skapar i alla länder där kriget existerar..
Och nu gjorde gruppen Guds Vrede en låt om just det att vi har ett kriminellt land som ni har skapat, och eran tid är ute, ni har gjort bort er.. Ungefär.
Jag tycker det är ganska vackert bevis för guds vrede mot religioner i form av hiphopmusik från dom utsatta i kriget som religionerna och politiker skapade och som folket accepterade, kyrkan älskade kriget mot drogerna och resultaten trots att dödssiffran stigit konstant och droger säljs okontrollerat i skolor över hela landet, medan folket accepterar och ledarna för samhället och kyrkorna skrattar och vet precis vad dom gör och att droger säljs okontrollerat i skolor och att ett fåtal tjänar väldigt mycket pengar som dom kan få ta del av om dom låter kriget fortsätta..
Guds Vrede, rappgruppen, menar att guds vrede är på väg för att "ge en örfil" på kristna och muslimer som gillar att kriga, svenskar som gillar krig och bär på hat mot sig själv och andra..
Jo ni förstår Jorden ska "ömsa skinn", och kristna verkar vara skinnet som ska ömsas och folk som varit utsatta med ändå hållt hoppet och kärleken vid liv, dom kommer få "rapture" och det finns nu grupper som Gods Wrath som bevisar guds existens och att gud är på ingång med en stor örfil till er kristna , men även ni svenskar som gillar krig mot plantor och svampar, men ni som gillar att säga att jag rökt för mycket och bla bla tex. hahahahahaa..
Guds handflata vill ha ett snack med er om att kriga och ha åsikter på vad andra gör med sin egen kropp medans ni ignorerar vad andra gör när dom förstör planeten..
Bevis för gud?
Vad tror ni?
Gud laddar örfil på kristna, förmedlat genom hiphop?
Kram