2012-12-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
hu känns det att beviset för gud är påväg hitåt i en rask takt?

Ja det är väl imorgon som hälften av jordens befolkning förflyttas till den femte dimensionen? Och om jag inte mins helt fel så hävdade du även att hela planeten skulle delas i tu!

Jag upprepar det jag skrev för någon vecka sedan. Efter som du är så säker på din sak så kan vi väl slå vad? Då slipper du handla din cannabis på krita!
Citera
2012-12-19, 22:51
Medlem
KungPungPats avatar
Vill ni ens veta om att tidräknaren på http://www.2012officialcountdown.com/2012/theory.html har helt plötsligt hoppat ner till mindre än 3 timmar?

Tänk er , kanske 3 timmar tills ni får bevis för gud i form av mäktig intelligent energi som rest från galaxens center väldigt länge.. Nån har varnat oss genom mayakaalendrar och cropcirklar.

Det ska dock vara fller timmar, jag trodde det var 1 dygn kvar men helt plötsligt är det 3 timmar kvar, wow gott folk..

Bevis för gud, comin up..
Citera
2012-12-19, 23:44
Medlem
BlackJewels avatar

woooo..

What goes up must come down
Citera
2012-12-20, 00:31
Medlem
Citat:
Vill ni ens veta om att tidräknaren på http://www.2012officialcountdown.com/2012/theory.html har helt plötsligt hoppat ner till mindre än 3 timmar?

Tänk er , kanske 3 timmar tills ni får bevis för gud i form av mäktig intelligent energi som rest från galaxens center väldigt länge.. Nån har varnat oss genom mayakaalendrar och cropcirklar.

Det ska dock vara fller timmar, jag trodde det var 1 dygn kvar men helt plötsligt är det 3 timmar kvar, wow gott folk..

Toppen! Hörru jag tar och slaggar nu, orkar inte vänta en till timme. Imrgon räknar jag dock med att du har skrivit ett par inlägg där man kan läsa om dessa spännande bevis! Var det mörk intelligent materia som skulle skapa en femte dimension?
Citera
2012-12-20, 10:11
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:

Det enda som hände var att jag vaknade upp med en femdimensionell huvudvärk idag. Föga imponerande.
Citera
2012-12-20, 10:20
Medlem
Bogomils avatar
Nu är klockan 10:15.

Har den 5te dimensionen blivit aktiverat eller va', eller blir det senare idag?

Jag bor ganska ensligt, så det är svårt för mig att konstatera om någon har blivit uppryckte eller inte. Radion har inte nämnd något, men det kan säkert tillskrivas en konspiration.

Så .... ni som är befinnar er i befolkade områden ..... har 'gud' visat sig, kännar ni 5te dimension-vibber eller fattas det folk som inte ä' där dom ska' var'.
Senast redigerad av Bogomil 2012-12-20 kl. 10:57.
Citera
2012-12-20, 10:46
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Nu är klockan 10:15.

Har den 5te dimensionen blivit aktiverat eller va', eller blir det senare idag?

Jag bor ganska ensligt, som det är svårt för mig att konstatera om någon har blivit uppryckte eller inte. Radion har inte nämnd något, men det kan säkert tillskrivas en konspiration.

Så .... ni som är befinnar er i befolkade områden ..... har 'gud' visat sig, kännar ni 5te dimension-vibber eller fattas det folk som inte ä' där dom ska' var'.
I Södertälje lyser den femte dimensionen med sin frånvaro (bortsett från min huvudvärk som fortfarande känns av lite).
Det enda extraordinära som hänt är att vi lyckades lösa ett problem med en av våra lasermaskiner på jobbet lite snabbare än väntat i morse. Lasermaskiner kanske är de första objekten som kopplas till fem dimensioner?
Citera
2012-12-20, 11:10
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
I Södertälje lyser den femte dimensionen med sin frånvaro

Tackar; då är Södertälja och min del av Dalsland avklarade.

Ingen andra som har bemärkt 'gud', 5te dimensionen eller kanske nefilimer eller kundalini-demoner (som annanstans anges vara en del av 'guds-scenariet)?

Kanske Elsydeon har fått telepatisk information från Atlantisk om ändringer i 'guds' planer om att bevisa sig själv?
Citera
2012-12-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Tackar; då är Södertälja och min del av Dalsland avklarade.

Ingen andra som har bemärkt 'gud', 5te dimensionen eller kanske nefilimer eller kundalini-demoner (som annanstans anges vara en del av 'guds-scenariet)?

Kanske Elsydeon har fått telepatisk information från Atlantisk om ändringer i 'guds' planer om att bevisa sig själv?

Jag befinner mig för tillfället i hjärtat av Dalarna och där är det fortfarande samma gamla dimensioner som vi tvingas dras med
Citera
2012-12-20, 11:29
Medlem
Norrbottenss avatar
Norrbotten är 5d-fritt.

Fan vad tråkigt det är att ALLTID ha rätt!!!

Citera
2012-12-20, 11:29
Medlem
Jag hatar att anvænda namnet GUD, jag gillar Den Allsmæktige istællet. Folk kommer med dumma saker som "Gud har aldrig visat sig, bla bla" Ja tænk om han hatar mænskligheten och verkligen inte vill visa eller ses framfør oss men att vi finns kvar då han inte vill ta våra liv?
Tænk ifall en værld mer avancerat æn oss sjælva har skapat oss och Den Allsmæktige skapade deras værld och de har inte riktigt fått bevis æn att Den Allsmæktige verkligen finns. Hur ska de då kunna bevisa?

Jag ær mer en person som ifrågesætter alla religion idag och kallar mig før Agnostiker istællet før Atheist. Dock ær det en tolkningsfråga. Før mig har jag delat upp Atheist och Agnostiker och pågrund utav att folk kallar Agnostiker før feghetens religon så ær det många som hellre att vælja sig att kalla sig før Atheister æn Agnostiker som de egentligen ær. Då det finns flera som sæger att de ær Atheister och att de betyder att de bara avsagt sig från all diskussion och tron på religion som de så fint sæger. Min mening med Atheist ær att man inte tror någon Den Allsmæktige eller något utan mer vetenskapen, det ær religion før mig.

Sedan får folk tro vafan dem vill men ingen vet! Jag har fortfarande inte hittat min Religion æn, har flera olika teorier men kan inte hitta någon som tilltalar mig mest utan som jag fint brukar sæga. "Jag brukar idiotførklara kristendom och allt va de heter lika mycket som jag idiotførklara Atheister". Då de argumentera på en sån sandlåde nivå. "Kænner ni inte Gud inom er?", "Gud finns inte då han aldrig har visat sig" etc!

Førstår att folk ær trøtt på frågan men istællet før att sæga sånna hær meningsløsa grejor så kan de hellre skita i det, det stør mig som faen!
Sedan flera utav mina kompisar som ser ner på de som tror på kristendomen och deras tro ær Atheister och de anser sig "smarta" men så kommer de med så dumma argumenter som "Men hur førklarar du Big Bang?" Ja vem fan sæger att inte Den Allsmæktige skapade Big Bang, eller att Den Allsmæktige skapade evolutionen?

De anvænder sig av Atheism før att verka smarta anser jag ær bara løjligt.
Dock det jag tror på ær att det finns fler æn bara en såkallad "GUD" som tillsammans blir allmæktiga och att de har ett samhælle, annars ser jag inte direkt någon mening till varfør vi finns? Menar ifall det bara finns EN allsmæktig så kan den skapa vafan den vill och skapa ett eget samhælle eller gøra precis som den vill, låter som ett tråkigt liv och något som hade lætt kunnat sluta med kaos.
Lite hur jag ser på det hela! hoppas ni kan læsa mina norska bokstæver! haha!

Sedan ifall vi ær skapade av Den Allsmæktige idag eller ifall vi ær skapade av ett annat samhælle som DEM ær skapade av Den Allsmæktige. Vem vet?
Citera
2012-12-20, 11:34
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theWdahl
Vem vet?

Mhm...

Så länge ingen vet, så är allt lika sannolikt... Är det det du vill ha sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in