2009-05-05, 19:30
Medlem
supreme100s avatar
Hallå!

Jag har fått ett väldigt intrikat problem på halsen!
Det började förra veckan med att spotify hängde sig efter att jag loggat in, detta har trots otaliga ominstallationer inte gått att lösa.

Så i förrgår börjar nästa problem, plötsligt vill inte Firefox starta - alls. Processen dyker upp, men inget programfönster. Efter 3 ominstallationer gav jag upp - började köra med IE8.

Och nu, för 5 minuter sedan, slutade IE fungera. På precis samma sätt som med firefox så dyker processen upp men inget programfönster... Jag surfar nu genom winamps inbyggda browser!!

Tilläggas bör att om jag försöker surfa genom windows (adress-raden i utforskaren) så går inte det heller, jag får ett felmeddelande om att "filen (null) inte hittades".

Spontant känns det som ett virus, men har inte hittat ngt vid scanning och mitt ESET är helt up-to-date.

Detta är OERHÖRT frustrerande!!!

Om ngn har en lösning som inte innebär att radera datorn så vore jag väldigt tacksam!

Jag kör f.ö. XP.
Citera
2009-05-05, 19:35
Medlem
EvilTouchs avatar
Kanske dum fråga - men har du startat om datorn?
Citera
2009-05-05, 19:40
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Kanske dum fråga - men har du startat om datorn?

Ja - sorry - tänkte skriva det men lite stressad - har startat om datorn säkert 10 gånger, det var faktiskt också det första jag tänkte på...
Citera
2009-05-05, 19:43
Medlem
supreme100s avatar
Ok, väldigt märkligt, men nu efter att jag haft igång datorn i 10 minuter så startade IE.... Dock fungerar fortfarande inte Firefox eller spotify. Tackar för engagemang, men ska vid närmare eftertanke ändå blåsa datorn och installera Windows7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in