Jag har fått ett väldigt intrikat problem på halsen!
Det började förra veckan med att spotify hängde sig efter att jag loggat in, detta har trots otaliga ominstallationer inte gått att lösa.
Så i förrgår börjar nästa problem, plötsligt vill inte Firefox starta - alls. Processen dyker upp, men inget programfönster. Efter 3 ominstallationer gav jag upp - började köra med IE8.
Och nu, för 5 minuter sedan, slutade IE fungera. På precis samma sätt som med firefox så dyker processen upp men inget programfönster... Jag surfar nu genom winamps inbyggda browser!!
Tilläggas bör att om jag försöker surfa genom windows (adress-raden i utforskaren) så går inte det heller, jag får ett felmeddelande om att "filen (null) inte hittades".
Spontant känns det som ett virus, men har inte hittat ngt vid scanning och mitt ESET är helt up-to-date.
Detta är OERHÖRT frustrerande!!!
Om ngn har en lösning som inte innebär att radera datorn så vore jag väldigt tacksam!
Ok, väldigt märkligt, men nu efter att jag haft igång datorn i 10 minuter så startade IE.... Dock fungerar fortfarande inte Firefox eller spotify. Tackar för engagemang, men ska vid närmare eftertanke ändå blåsa datorn och installera Windows7.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!