2009-05-05, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det är inte att hålla sig till ämnet att kalla någon troll således kan det leda till tillsägelse. Skicka RP så åtgärdar modertor.

Finns dock redan tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=855833

Där diskuterar man folk, här diskuterar jag nolltolerans.
2009-05-05, 18:45
Medlem
PreDampors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
jag vart kallad troll igår för att jag inte tycker man ska legalisera knark..

För att du huvudtaget kritiserade narkotika i Cannabisforumet..och äts givetvis upp av FB-knarkarna som kör sina vanliga rapande argument. Skicka RP, dock så röker moderatorn så tyvärr.
2009-05-05, 19:14
Medlem
SweTechs avatar
Ahhh dagens flashbacktråd signerad Lemasive.. Trevligt..

Blir edit på inlägget när jag läst igenom vad du är upprörd om idag.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag föreslår att människor som skriker troll och endast det bör få en tillsägelse direkt, det är direkt diskussionshämmande.

Precis som Snövit säger så är "Troll" knappast on topic så lägg du ett RP när du ser det så tar den lokala väldig vänliga moderatorn hand om saken.
Senast redigerad av SweTech 2009-05-05 kl. 19:16.
2009-05-05, 19:25
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Där diskuterar man folk, här diskuterar jag nolltolerans.

Det kommer inte att ske det rensas på samma sätt som allt annat ot och renderar i tillsägelser.
2009-05-05, 19:26
Medlem
pump-action.s avatar
Måste hålla med lite, att kalla någon för "troll" här har blivit en aning överanvänt. Minsta lilla som anses vara "otroligt" så är det ett "troll" som skrivit det...
2009-05-05, 19:34
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
För att du huvudtaget kritiserade narkotika i Cannabisforumet..och äts givetvis upp av FB-knarkarna som kör sina vanliga rapande argument. Skicka RP, dock så röker moderatorn så tyvärr.
ja jag får se om jag ids RP:a, fick till och med pm från en som ville omvända mig till cannabisälskare..
2009-05-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pump-action.
Måste hålla med lite, att kalla någon för "troll" här har blivit en aning överanvänt. Minsta lilla som anses vara "otroligt" så är det ett "troll" som skrivit det...

Precis, och ofta behöver det inte ens vara något otroligt för att någon liten jävel ska slänga ur sig "TROLL".

Ungefär lika irriterande som användandet av "WT" här på FB. I min värld är white trash folk som bor i trailerparks, inte har några framtänder, har hockeyfrilla och jeanshängselbyxor ( you get the point ), men här verkar man vara WT för att man inte har de senaste märkeskläderna.
2009-05-05, 20:12
Moderator
tobess avatar
Finns massvis med trådar om detta, t.ex. https://www.flashback.org/showthread.php?t=855833

Sök nästa gång tack.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här