2009-05-05, 17:46
Bannlyst
Jag sitter och läser igenom ett antal trådar om dagen, i dom flesta finns det ett såkallat "troll" enligt en del användare. Dessa gör inget annat än att säga, TROLL!!! fattar ni inte det är ett troll.

Jag förstår varken nyttan eller nöjet med det, vi diskuterar saker här på FB. Om ett "troll" ställer en historia som är intressant och kan diskuteras vad spelar då validiteten i historian någon roll? Är vi någon sorts hjälpcentral som bara skall ta hand om dom vi vet är riktiga fall?

Jag föreslår att människor som skriker troll och endast det bör få en tillsägelse direkt, det är direkt diskussionshämmande.
2009-05-05, 17:48
Medlem
Evolution!s avatar
Håller med till 100%! Är så jävla utled på alla dessa anklagelser till höger & vänster om att folk skulle vara troll så att det står mig upp över öronen!
2009-05-05, 17:49
Medlem
Dr_Dollars avatar
Om h*ns första inlägg handlar om hur h*n spöar sin lärare blodig...tycker du det verkar trovärdigt?
2009-05-05, 17:51
Medlem
Evolution!s avatar
Nej kanske inte (jag vet vilken tråd du menar), men är det då bättre att spotta ur sig trollanklagelser ist för att försöka svara på frågan efter bästa förmåga?
2009-05-05, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Om h*ns första inlägg handlar om hur h*n spöar sin lärare blodig...tycker du det verkar trovärdigt?

Du menar att istället för om man inte tror på det så skall man skriva troll, eller hur gammal är du 12 eller? Nu menade jag inte direkt den tråden utan många andra som finns på forumet. Det är direkt hämmande och finns ingen nytta i det.
2009-05-05, 17:55
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Nej kanske inte (jag vet vilken tråd du menar), men är det då bättre att spotta ur sig trollanklagelser ist för att försöka svara på frågan efter bästa förmåga?

Absolut inte!
Om FB inte godkänner fler konton från och med idag slipper vi alla anklagelser...smart va?
2009-05-05, 17:56
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du menar att istället för om man inte tror på det så skall man skriva troll, eller hur gammal är du 12 eller? Nu menade jag inte direkt den tråden utan många andra som finns på forumet. Det är direkt hämmande och finns ingen nytta i det.

Och vad faan har min ålder med sammahanget att göra?!
Du ska ge fullkomligt faan i att ha fokus på MIG..got it?
2009-05-05, 17:58
Bannlyst
Citat:
Och vad faan har min ålder med sammahanget att göra?!
Du ska ge fullkomligt faan i att ha fokus på MIG..got it?

Jag tror vi har ett typexempel här på människa som skriker troll, jag tror inte du förstår att det jag skrev var ett exempel. Men tack för att du visade vilken destruktiv kraft ett sådant inlägg har på en tråd.
2009-05-05, 18:10
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Absolut inte!
Om FB inte godkänner fler konton från och med idag slipper vi alla anklagelser...smart va?

Va? Vad skulle det spela för roll? Jag skapade själv en tråd i vintras, och det tog inte många inlägg innan någon kom & skrek "troll", och då har jag ändå varit medlem här sedan starten, så vad skulle det hjälpa om FB inte släppte in fler?
Så ursäkta mig, men så jävla smart var det inte...
2009-05-05, 18:16
Medlem
indens avatar
Citat:

Vad spelar det för roll om det är sant eller inte? Finns det saker som går att ifrågasätta så gör man det. Vad tjäner det diskussionen att skriva troll?

Jag tror att jag vid näste tillfälle jag får den ärofyllda uppgiften att svara i företagets slutkundssupportstelefon ska skrika troll till alla idioter som ringer.
2009-05-05, 18:29
Medlem
Snövits avatar
Citat:
0.03. Håll er till ämnet i tråden

Istället för att frångå aktuellt ämne i tråden, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Inlägg som är off-topic kan raderas utan förvarning och motivering.

Det är inte att hålla sig till ämnet att kalla någon troll således kan det leda till tillsägelse. Skicka RP så åtgärdar modertor.

Finns dock redan tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=855833
2009-05-05, 18:33
Medlem
Kenty-59s avatar
jag vart kallad troll igår för att jag inte tycker man ska legalisera knark..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in