Måste ominstallera PS CS2 och det enda som händer när jag sätter i skivan är att jag kan välja mellan reparera eller avinstallera. Avinstallationen avbryts efter en stund och om jag reparerar så kan jag inte starta programmet för att min serial är ogiltig.
Har testat att köra CCleaner som tog bort en hel del filer, men något verkar ligga kvar.
Jag kör Vista sedan någon vecka tillbaka och är alltså inte så van med det.
Prova att inte använda skivan för att avinstallera. Ta bort det från Kontrollpanelen istället utan att ha skivan i datorn. Funkar inte det så får du ta bort det manuellt. Ta bort Photoshopmappen under C:\Program files\ och sen kollar du i regedit om du hittar några rester. Under HKEY_LOCAL_MACHINE och HKEY_CURRENT_USER hittar du SOFTWARE och där borde du hitta Adobe, ta bort hela mappen och försök installera om det.
Jaha, då kom nästa problem. Funkar fint att starta programmet men efter att jag tryckt på registrera senare så kommer en varning om att jag måste logga in med ett konto med administratörsbehörighet och sedan stängs det igen.
Det skumma är att jag är inloggad som administratör och jag har även testat att skapa ett nytt konto med rätt behörighet och får ändå samma fel. Några tips på det?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!