2009-05-04, 19:31
Medlem
Trance_Nations avatar
Dom enda feedsen jag får är från flashback, Hittills har jag kört den inbyggda funktionen i Firefox som gör en slags mapp i länkrutan där det upptaderas då o då.

Problemet jag ser nu är att den är jävligt seg på att uppdatera.
Jag letar därför efter ett program att köra på datorn som gör så det kommer upp en ruta, likt msn, som medelar att det finns nya feeds o kolla på. Sedan skall det vara lätt att bara klicka i rutan och direkt komma till posten som feeden handlade om.

Har testat RSS bandit men den funkade inte riktigt som jag ville.

Tipsa mig!
Citera
2009-05-04, 19:34
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Nation
Dom enda feedsen jag får är från flashback, Hittills har jag kört den inbyggda funktionen i Firefox som gör en slags mapp i länkrutan där det upptaderas då o då.

Problemet jag ser nu är att den är jävligt seg på att uppdatera.
Jag letar därför efter ett program att köra på datorn som gör så det kommer upp en ruta, likt msn, som medelar att det finns nya feeds o kolla på. Sedan skall det vara lätt att bara klicka i rutan och direkt komma till posten som feeden handlade om.

Har testat RSS bandit men den funkade inte riktigt som jag ville.

Tipsa mig!

Använde mig ett tag av rainmeter + denna. Lite bös i början med åäö men sen löste det sig! Ett tips än så länge om du inte hittar något bättre!
Citera
2009-05-04, 19:52
Medlem
Trance_Nations avatar
Skall se vad det är förnågot.

Edit: Njaa, det där såg inte riktigt ut som det jag ville ha.
Jag letade mer efter ett lite nätt program som inte tar mycke ram/cpu men som endå har det jag behöver
Senast redigerad av Trance_Nation 2009-05-04 kl. 20:27.
Citera
2009-05-04, 20:17
Medlem
Lista på RSS-läsare: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_feed_aggregators

Kör själv Liferea, finns dock inte till Windows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in