Tjena!
Formaterade om datorn precis och efter det funkar det lite annorlunda n innan. Jag brukar titta p film via datorn, som r ihopkopplad med en Sony Lcd-tv.
Innan brukade jag skicka ver bilden till TV:n genom att hgerklicka p Skrivbordet och vlja "skicka utdata till", dr kunde man vlja mellan laptop och bildskrm.
Men nu finns inte det alternativet lngre! Hur gr jag fr att f tillbaka det?
Kopplar jag ihop TV:n och datorn nu funkar det, men d fr jag bild p bda skrmarna samtidigt och d laggar det mer.
Det knns som en sn dr funktion som finns i mnga drivrutiner till grafikkort, r du sker p att du inte rkade installera nn slags slimmad variant av drivarna efter ominstallationen? Alt. glmde dem helt?
Tja!
Datorn r en laptop, Fujitsu Siemens Amilo 6825. Jag formaterade den och installerade samma XP som jag hade innan. Behvde inte installera ngot annat, utan allt funkade. Frutom "utdata till" d!
I manualen str att kombon "Fn"+"F4" skickar grafiken till fjrrskrm, men det funkar inte lngre. Konstigt?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!