Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Men det gör ju hälsovårdsnämnden.
Var och vad åt ni?
Svar: Vi åt Filé Mignon.
Lilla London, Göteborg.
Det är många branscher som fifflar!
Varför får vi inte KVITTO hos frisören, korvgubben,pizzabutiken.....
Men det går bra att mjölka oss "arbetare".
Varför har inte S tagit i detta "solidaritetsproblem?"
Svara Mona!