Innan jag laddade ner Leopard Retailskiva (6.7gb) hade jag 26 gb kvar i min hårddisk. Efter att jag laddat ner den och flyttat den till min externa hårddisk har jag bara 22 gb kvar i datorn.
Någon som vet var mina 4 gb har försvunnit? Har provat starta om datorn och köra Onyx, har inte hjälpt särskilt mkt.
Innan jag laddade ner Leopard Retailskiva (6.7gb) hade jag 26 gb kvar i min hårddisk. Efter att jag laddat ner den och flyttat den till min externa hårddisk har jag bara 22 gb kvar i datorn.
Någon som vet var mina 4 gb har försvunnit? Har provat starta om datorn och köra Onyx, har inte hjälpt särskilt mkt.
Temporära systemfiler? Time-Machine backups som ligger på disken?
Är du säker på att du har flyttat den och inte bara dragit en kopia på den? Vad rensade du bort med onyx? Du kan bli tvungen att rensa cache manuellt i dina browsers, onyx grejar (vad jag vet) bara safaris cache.
jag höll nere ctrl eller alt när jag drog den till externa hårddisken. papperskorgen e tömd och jag tog bort de rutor som redan var ifyllda, cache, temp etc
Då gjorde du en kopia. Om du håller ner Apple-tangenten så flyttar du. Men det verkar ju lite underligt, för du borde ju se att den finns kvar isåfall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!