2009-05-03, 14:26
Medlem
Innan jag laddade ner Leopard Retailskiva (6.7gb) hade jag 26 gb kvar i min hårddisk. Efter att jag laddat ner den och flyttat den till min externa hårddisk har jag bara 22 gb kvar i datorn.
Någon som vet var mina 4 gb har försvunnit? Har provat starta om datorn och köra Onyx, har inte hjälpt särskilt mkt.
Citera
2009-05-03, 15:29
Medlem
Naits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjdd
Innan jag laddade ner Leopard Retailskiva (6.7gb) hade jag 26 gb kvar i min hårddisk. Efter att jag laddat ner den och flyttat den till min externa hårddisk har jag bara 22 gb kvar i datorn.
Någon som vet var mina 4 gb har försvunnit? Har provat starta om datorn och köra Onyx, har inte hjälpt särskilt mkt.

Temporära systemfiler? Time-Machine backups som ligger på disken?
Citera
2009-05-03, 16:05
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Är du säker på att du har flyttat den och inte bara dragit en kopia på den? Vad rensade du bort med onyx? Du kan bli tvungen att rensa cache manuellt i dina browsers, onyx grejar (vad jag vet) bara safaris cache.
Citera
2009-05-03, 16:16
Medlem
jag höll nere ctrl eller alt när jag drog den till externa hårddisken. papperskorgen e tömd och jag tog bort de rutor som redan var ifyllda, cache, temp etc
Citera
2009-05-03, 18:07
Medlem
th3vils avatar
Då gjorde du en kopia. Om du håller ner Apple-tangenten så flyttar du. Men det verkar ju lite underligt, för du borde ju se att den finns kvar isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in