2009-07-23, 20:28
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Dig lurar man inte. Du är polis va?

Hahahah xD
Citera
2009-07-23, 20:40
Medlem
zebagos avatar
Boxningslegenden Ingo är jag ganska avlägset släkt med.
Citera
2009-07-23, 22:55
Medlem
Valkyries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Dig lurar man inte. Du är polis va?

Mycket roligt.
Citera
2009-07-24, 00:34
Medlem
Kookaburras avatar
edit: felpost
Senast redigerad av Kookaburra 2009-07-24 kl. 00:58.
Citera
2009-07-24, 00:39
Medlem
Kookaburras avatar
Hmm. Inga kändisar, men personligheter?

Axel Ebbe - konstnär (inte jätteavlägset) http://sv.wikipedia.org/wiki/Axel_Ebbe
Rune Skarvik - författare (nära släkt)
Ulf Bingsgård - Trelleborgs kommunalråd (avlägset) http://sv.wikipedia.org/wiki/Ulf_Bingsgård

Fars sida har nog inga kändisar. Där var det bara smeder med mörka drag och stora händer som höll till i trakterna runt Snogeholm. Det ni!
Senast redigerad av Kookaburra 2009-07-24 kl. 01:11.
Citera
2009-07-24, 00:59
Medlem
Soetbavers avatar
Jag är inte allt för avlägsen släkt med Peter Stormare, 'wooho'.
Citera
2009-07-24, 01:48
Medlem
Kändis och kändis... Men jag är i varje fall släkt med självaste heliga Birgitta, i rakt stigande led till hennes bror. Däribland finns även en svensk kung, "Knut bonde" eller Karl Knutsson som han hette. http://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_Knutsson_(Bonde)) Så en gammal svensk kung är min pappas mammas pappas osv. pappa. Lite festligt

Har för mig att jag även skulle vara släkt med Magnus ladulås genom detta på något sätt. Tror det var heliga Birgittas mormor som var släkt med honom, så vet inte om det räknas.
Senast redigerad av bamzizen 2009-07-24 kl. 01:51.
Citera
2009-07-24, 01:56
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamzizen
Kändis och kändis... Men jag är i varje fall släkt med självaste heliga Birgitta, i rakt stigande led till hennes bror. Däribland finns även en svensk kung, "Knut bonde" eller Karl Knutsson som han hette. http://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_Knutsson_(Bonde)) Så en gammal svensk kung är min pappas mammas pappas osv. pappa. Lite festligt

Har för mig att jag även skulle vara släkt med Magnus ladulås genom detta på något sätt. Tror det var heliga Birgittas mormor som var släkt med honom, så vet inte om det räknas.

Tillhör du ätten Bonde?
Citera
2009-07-24, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Tillhör du ätten Bonde?

Det har jag ingen aning om, skulle inte tro det eftersom jag inte hört något om det. Däremot var det inte längesen jag fick reda på att jag var släkt med dessa personer. Ingen i vår familj har släktforskat, utan det var min faster som genom en bekant gjorde detta och fick på så vis reda på allt. Vet heller ingenting om ätten Bonde. Det var kanske i mars någon gång som detta uppdagades, ska ta reda på lite mer om allt det här
Citera
2009-07-24, 02:28
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrie
Mycket roligt.
Ja. Ganska faktiskt.
Citera
2009-07-24, 02:29
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamzizen
Det har jag ingen aning om, skulle inte tro det eftersom jag inte hört något om det. Däremot var det inte längesen jag fick reda på att jag var släkt med dessa personer. Ingen i vår familj har släktforskat, utan det var min faster som genom en bekant gjorde detta och fick på så vis reda på allt. Vet heller ingenting om ätten Bonde. Det var kanske i mars någon gång som detta uppdagades, ska ta reda på lite mer om allt det här

Så du är inte greve?
Citera
2009-07-24, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankie16
Så du är inte greve?

Nej, jag är inte greve.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto