2009-05-01, 20:01
Bannlyst
Tjenare! Tänkte höra hur "Theralen" funkar, om jag har förstått det rätt så är det ett sömnmedel? Hur mycket ska man ta ifall man vill somna bums och gärna sova tills imorgon med, länge..Några bieffekter?
Citera
2009-05-01, 20:05
Medlem
Ziniths avatar
"Neuroleptikum med ospecifik sedativ och antiallergisk effekt"

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19630202000034&DocTypeID =7&UserTypeID=2

fass.se is your friend!

Ps. Bieffekt - dålig smak i munnen. Det smakar riktigt jävla räv (stak mint-äckel-sätter sig i hela käften)! Blärk!
Citera
2009-05-01, 20:06
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Tjenare! Tänkte höra hur "Theralen" funkar, om jag har förstått det rätt så är det ett sömnmedel? Hur mycket ska man ta ifall man vill somna bums och gärna sova tills imorgon med, länge..Några bieffekter?
1.5ml eller 2 ml a 40 mg
Citera
2009-05-01, 20:08
Medlem
Shamwaris avatar
Bieffekt; torr i munnen,krypningar i benen.
Citera
2009-05-01, 22:33
Medlem
roockios avatar
Theralen

Citat:

Tjena, prova med ett rör=1ml ..brukar ta ng timmar innan det funkar..
Vet att Theralen minskar syretillförseln i hjärnan..hur som helst so ger den inga bi efekter ..möjligtvis att man blir seg dagen efter!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=903500
Senast redigerad av roockio 2009-05-01 kl. 22:35.
Citera
2009-05-03, 16:34
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:

Japp det är ett sömnmedel, tar du i flytande form så räcker nog 2-4 ml

annars kan du ta typ 12 tabletter.

får det utskrivet, jag tog 6 stycken igår (vilket motsvarar ca 1 ml) och sov i 14 timmar, kanske pga att jag ätit så lite. ju mindre du har i kroppen destå fortare går det igång
Citera
2009-05-03, 19:50
Medlem
Sleazers avatar
tja jag tog två rör en gång...smakade starkt som faan och min tunga domnade ett bra tag framöver spädde inte ut det,kanske man bör göra:P
men iaf,jag blev trött^^men däckade inte
Citera
2009-05-03, 20:28
Medlem
Klngs avatar
Ta ett rör tillsammans med ett par centiliter vatten, brukar räka utan tolerans.
Citera
2009-05-03, 21:11
Bannlyst
Citat:
Flytande rävgift är det... Och du lär bli riktigt seg dagen efter.
Citera
2009-05-03, 21:54
Medlem
bergelins avatar
Jag hatar segheten man får av antihistaminer och theralen är fan värst...
Citera
2009-05-03, 22:05
Bannlyst
Jag har vid ett par tillfällen försökt knarka på theralen då jag fick dessa utkrivna. Jag kan fortfarande känna beskheten av det där vita under den rosa gummiaktiga ytan.

Det gick inte, inte ens om man tar 100.
Citera
2009-05-03, 22:12
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roockio
Tjena, prova med ett rör=1ml ..brukar ta ng timmar innan det funkar..
Vet att Theralen minskar syretillförseln i hjärnan..hur som helst so ger den inga bi efekter ..möjligtvis att man blir seg dagen efter!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=903500

Hur vet du det? Jo, nog blir man seg dagen efter oftast. Det är iaf för mig en riktigt jobbig bieffekt. Funkar dock riktigt bra mot illamående.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in