2009-05-01, 04:09
Bannlyst
Jag måste somna snart. ska upp imorgon. har tagit tjack.
Så börja bomba med tips om hur jag kan somna lättare tack
2009-05-01, 04:19
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLUGORNAS HERRE
Jag måste somna snart. ska upp imorgon. har tagit tjack.
Så börja bomba med tips om hur jag kan somna lättare tack
sömnpiller benso. Det enda som funkar för mig En lina och jag är vaken i många många timmar.
2009-05-01, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
sömnpiller benso. Det enda som funkar för mig En lina och jag är vaken i många många timmar.

men jag är hemma åh har inget sånt. kan man inte använda sig av något som man hittar i ''skafferiet'' typ?
2009-05-01, 04:35
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLUGORNAS HERRE
men jag är hemma åh har inget sånt. kan man inte använda sig av något som man hittar i ''skafferiet'' typ?
Inget funkar för mig iaf, men det är väl individuellt... Tar jag en liten dos är jag minst vaken 15h efter den...

Valerina ört kanske du har hemma det säljs som "sömnmedicin" inom naturläkemede3-branschen,
2009-05-01, 05:44
Medlem
Sönmtabletter typ flunitrazepam är ju de bästa.
men så kan du försöka att käka lite de brukar hjälpa.
annars kan du ta en jätteliten lina till.. de brukar faktiskt hjälpa konstigt nog
2009-05-01, 05:56
Medlem
köp en till gubbe som jag och kör på tills ikväll då slipper du ditt sömnproblem hehe
2009-05-01, 06:26
Medlem
MegaHeads avatar
Lägg dig och runka, Jävla pundare
2009-05-01, 07:54
Medlem
knocka huvudet hårt som satan i väggen hade funkat.
Eller strypa blodtillförseln till huvudet med händerna tills du svimmat hade nog också gett possitivt resultat.
Tror man försätts i sömn efter det
2009-05-01, 07:57
Medlem
ManMannens avatar
Jag får också så jävla svårt att sova efter att jag har tagit tjack. Tar jag det dag 1 så kan jag ha svårt att somna dag 3, så illa är det. Någon hemmakur som fungerar (vare sig mot dom vanliga sömnproblemen, eller den starkare orsakat av tjacket) har jag inte hittat. Jag har heller inte tillgång till benso, så jag brukar ta vad som finns till hands. Nu senast ganska många rör Theralen, men det hjälpte inte speciellt mycket. Nozinan fungerar skitbra för vissa.

Spara en bomb till morgondagen, tjackrunka fram tills du vanligen går upp, gör dig i ordning, droppa bomben, gör vad du ska göra. Och glöm inte solglasögonen.

Citat:
Ursprungligen postat av Shuvel
knocka huvudet hårt som satan i väggen hade funkat.
Eller strypa blodtillförseln till huvudet med händerna tills du svimmat hade nog också gett possitivt resultat.
Tror man försätts i sömn efter det

Nej, det gör man inte.
Senast redigerad av ManMannen 2009-05-01 kl. 08:19.
2009-05-01, 07:57
Medlem
Kristofer.s avatar
Har nog gett detta tips typ 10gånger nu, men runka brukar funka skitbra.. sen drick sprit också!
2009-05-01, 07:59
Bannlyst
Prova att bajsa ut en bajskorv och svälj sedan denna mycket hastigt. Detta kommer framkalla kraftiga kaskadspyor (ät företrädesvis bajskorven i närheten av toaletten) vilket innebär att du spyr upp alla droger du intagit! Du blir nykter och kan sedan sova!

Ganska smart faktiskt om jag får säga det själv
2009-05-01, 08:18
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Prussiluskan-
Prova att bajsa ut en bajskorv och svälj sedan denna mycket hastigt. Detta kommer framkalla kraftiga kaskadspyor (ät företrädesvis bajskorven i närheten av toaletten) vilket innebär att du spyr upp alla droger du intagit! Du blir nykter och kan sedan sova!

Ganska smart faktiskt om jag får säga det själv

Du får inte glömma drogerna i blodomloppet! Tappa ut ungefär hälften av ditt blod så försvinner inte bara drogerna, utan cellerna får mindre syre, vilket borde ge en viss trötthet.

Det är så jag somnar efter ett race i alla fall.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in