2003-11-03, 23:18
Medlem
Trevligt, glöm inte att skriva fortsättning om (när) det blir någon!
Citera
2003-11-03, 23:28
Medlem
Hansomfisers avatar
Jag väntar då på telefonsamtal ännu..
Senaste mötet med henne var som sagt i min förra post i fredags, så nu är det måndag.. Hon borde väl ringa till helgen, eller i värsta fall till nästa helg om hon är intresserad och vill ta ett längre steg. Jag är bara rädd för att hon endast vill "vara vän". Jag vill inte vara nån vän, jag vill MILF'a henne ju! Hehe .. Aja, jag håller er informerade, men skriv ner era egna tankar så länge, alltid kul o dela med sig
Citera
2003-11-10, 01:22
Medlem
WSEs avatar
Hur går det?
Citera
2003-11-10, 10:52
Medlem
Ja,hur går det?

Vill kunna följa och se hur det går i denna följetong..

Lycka till Hansomfiser..
Citera
2003-11-10, 15:31
Medlem
johnjohns avatar
Hennes mobil sönder, nja jag är skeptisk. Hoppas du inte känner dig blåst på konfekten bara för att hon inte ringer.
JJ.
Citera
2003-11-11, 21:42
Medlem
Hansomfisers avatar
Nu har det gått nästan två veckor sen vårt möte i bilen o så och hon har ännu inte ringt..
Aja.. kanske var hon inte intresserad trots allt?
Eller så e hon hemma o har tappat bort mitt nummer o e våt o vill ha mig? Hehe..

Ska nog åka förbi hennes butik nån gång snart då för helvete, fruntimmer kan man inte lita på, dom ringer aldrig!
Citera
2003-11-11, 22:21
Medlem
tokens avatar
Påminner om när jag hade sex med min vikarie. Vi flirtade osv. på lektionerna. Fast jag hade mina klasskamrater till hjälp som hojtade "Token är kåt på vikaren".

Iaf, hon skulle ringa mig, men hon hörde inte av sig. Sedan sprang jag in i henne efter någon vecka och vi drog hem till henne direkt och hade sex.

Hon var 30 och jag 18. En jävligt fräsch kvinna.
Citera
2003-11-23, 19:26
Medlem
Någon framgång ännu Hansomfiser?
Hoppas det för man vill ju höra smaskiga detaljer..
Citera
2003-11-24, 19:41
Medlem
Verkar inte ha blivit någonting...
Citera
2003-11-26, 16:18
Medlem
Dawnriders avatar
Jag har skaffat en kvinnas åsikt på detta

Citat

'Hon ville bli av med honom på ett trevligt sätt eftersom han verkade vara en trevlig kille'

Slut citat

men...

Citat

'Om jag skulle spontan ligga med en kille så skulle jag inte ta i det så mycket utan det vore i så fall om han var i närheten när jag kände för det, skulle aldrig ringa efter sex som om det vore pizza eller nåt..'

Slut citat

Så om du ser till att stöta på henne nån gång till, utan att se till att göra henne nervös för att hon tror hon var en stalker.. hon kanske var lite överarbetad, tänkte på annat, kände inte för det..
Citera
2003-11-26, 23:24
Medlem
molles avatar
dunka för fan. satte på en riktigt fräsch 30-åring som jobba på samma ställe som mig i somras.
Tyckte hon verka lite småkåt på jobbet...sen när jag träffa henne på krogen blev det påle direkt på pub-toan.
e 19 bast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in