2003-10-28, 00:35
Medlem
Hansomfisers avatar
Det är så här va..
Det är en mycket fräsch brud från mitt gym som råkar jobba på en butik bredvid butiken där jobbar extra (no names given).
Jag har spanat in henne rätt ofta i gymmet o så men aldrig snackat me henne då, fram tills för några dagar sen då hon kom till "min" butik för att köpa skor, och jag hjälpte henne hitta rätt..
Jag fråga henne om hon inte träna på *gymnamn här* och hon sa ja, och vi började snacka lite ganska positiv ögonkontakt o så sen var hon tvungen o sticka. Jag fick reda på att hon jobbade på *butiknamn här* och att hon kom från Grekland. Precis som jag vill ha det!

Hursomhelst så gick jag idag förbi hennes butik som för den delen bara säljer damgrejer, så det var lite lustigt att se en kille bara dyka in där, för att sedan hälsa på grekinnan. Vi stod o snacka i en kvart då hon jobbade, och jag fick reda på att hon var 31 år gammal (jag är 18 själv). Hon ser dock mkt yngre ut. Fräsch brud säger jag bara, så förstår ni resten.
Jag fick hennes namn men glömde nämna mitt, men hon tog på mig flera gånger på armen under konversationen då jag drog småskämt o var allmänt charmig, och hon fick även reda på att jag var 18, medans hon trodde jag var 21-22..
Det känns uppenbart att hon är intresserad (bara ligg, inget förhållande vill jag nog ha med en såpass äldre person, än..).
Hon bjöd mig till att träna tidigt på morgonen imorrn men jag kan inte då, utan det får bli nån annan gång.
Snackade vidare o så o hon sa att jag gärna får titta in på butiken senare och så kan vi träna ihop m.m m.m.
Vad tycker ni? Vad drar ni för slutsats av det här?

Hon är jävligt fräsch, vill inget hellre än att spänna på henne snarast möjligt.

Som sagt, jag är 18, hon är 31.

Egna erfarenheter?
Berätta!
Citera
2003-10-28, 00:54
Medlem
Vadå du "kan inte då", sjukskriv dig, ring återbud eller vad fan som helst. Alltså, ska det smaka ska det kosta.
Citera
2003-10-28, 08:26
Medlem
tuffes avatar
Precis!
Hur svårt kan det va?!

Man får väl offra sig om en snygg brud vill gå o träna
Citera
2003-10-28, 10:31
Bannlyst
Men allvarligt talat... Vad spelar det för roll om Du är 18 och hon 31? Folk är så jävla åldersfixerade.

Samtidigt är det bara bra att Du inte kastade Dig över chansen som hon gav Dig. Du ska visa att Du har ett liv, Du med. Nu ska däremot DU komma med ett förslag på träfftid. Någon som passar DIG. Tackar hon ja så har Du ett intresse. tackar hon nej så hade Du säkert inte fått doppa i varje fall..

Kvinnor och förhållanden/träffar är lite som att spela schack. Samtidigt som man vill bli superior vill man inte trycka ner den andre för hårt... Det är en liten avvägning som måste göras och den måste göras redan på dejting-stadiet.

Just därför ska Du visa att Du har ett liv som rullar på (vilket Du gjort redan genom att tacka nej till gymträningen) samt att komma med en egen tidpunkt.

Hoppas att Du får doppa...

// Roger P.
Citera
2003-10-28, 10:49
Medlem
Hansomfisers avatar
Tack för svaren!

Roger: jo det var väl rätt att jag tackade nej, alltså jag har ju för fan höstlov, jag kan inte gå upp SÅ tidigt och sticka till gymmet bara för att hon kommer va där, hon ska ändå träna klassträning så vi kommer inte kunna umgås, och jag vägrar fan träna klassträning i två timmar heh.

Inte för att jag har nåt emot äldre kvinnor, jag tycker dom är grymt mycket snyggare/mer attraktiva (när de håller sig fräscha..), men jag har aldrig provat på en äldre.
Ska kika in i hennes butik o fråga om hon pallar träna sen vid ett annat tillfälle.
Citera
2003-10-28, 12:30
Medlem
johnjohns avatar
Släpp inte detta gyllene tillfälle att få doppa fett både en och två ggr. Hon vill ha dig det märks om man går på hur hon uppför sig mot dig, glöm inte att tala om ditt namn nästa gång. Lycka till och som sagt tala om hur det går.
Citera
2003-10-28, 13:53
Medlem
Ralfons avatar
Det är bara att köra hårt, skit samma hur gammal hon är=) Good luck...
Citera
2003-10-28, 14:19
Medlem
Hansomfisers avatar
Tack för svaren!

johnjohn: mm jag hoppas hon "vill ha mig", alltså, vissa personer kan ju vara så missvisande på beteendet, tänk om hon bara vill ha mig som vän o så, men va fan man brukar ju inte vara så nära och "vänlig" mot en person man inte ens vet namnet på.

Jag misstänker att hon har barn t om hehe, men jag har inte fått några signaler på att hon skulle vara tillsammans med någon.

Aja för fan jag ska hålla er underrättade! Skriv era egna funderingar under tiden
Citera
2003-10-28, 21:31
Medlem
Dawnriders avatar
Hmm

Eftersom borde, skulle och kunde är mycket usla ord. De meningslösaste i världen faktiskt.. så..

Om man vill ha något så kan man offra sig och missa några timmars sömn, att säga annat låter ganska lamt.. som en ursäkt för att man inte tog sig råg i ryggen och gjorde't.

Att springa desperat efter flickor kanske inte är det bästa, men en förutsättning för att gå vidare med en flört är att faktiskt se till att träffas..

Min åsikt.
Citera
2003-10-31, 13:03
Medlem
johnjohns avatar
Jag flörtar lite med en sjuksköterka just nu och hon beter sig lite som den bruden Hansomfiser beskriver. Jag VET att jag får henne men jag har sällskap så det får vara. Hansomfiser ge inte upp!
Citera
2003-11-01, 15:39
Medlem
Hansomfisers avatar
Uppdatering över mitt ragg..

Jag stack till butiken hon jobba i igår kväll, hon skulle sluta 18.00 så jag var där runt 17.45 och "låtsades" hälsa på en polare i gallerian så jag gick förbi hennes butik o kika in hehe..
Det gick hem! Hon stod vid kassan och uppehöll sig med mig, hon tyckte att min nya frilla var söt... Och sen så fråga hon "du vet heter du förresten heh.." Så sa jag mitt namn och vi snacka lite tills klockan blev 18, då hon skulle sluta, och eftersom vi råkar bo på nästan samma ställe så fråga jag om hon ville hålla sällskap hem.. Det ville hon gärna.

Sen när vi gick ut tillsammans så gick vi mot busshållsplatsen men dit ska vi inte, utan till min parkerade bil, som hon inte vet om, hon blir överraskad över att jag har körkort+bil så frågar jag henne om hon vågar bli skjutsad hem.
Det vill hon gärna, så när vi sätter oss i bilen frågar jag vad hon har för musiksmak, så råkar vi ha nästan samma förutom att hon gillar lite lugnare grejer, så hon har även med sig en Andrea Bocelli-skiva som vi sätter på och lyssnar på väg hem, och snackar om allt möjligt. Sen kör jag till hennes destination - hem. Vi sitter ett tag i bilen o snackar om allt möjligt, brudar o killar, och så vårt gemensamma intresse : gymmande. Hon säger till mig att hon tycker att jag är helmysig och så, och jag får reda på att hon bor ensam me sin morsa, och när jag undrar om hon inte är gift vid 31-årsåldern, så säger hon "nee giftermål är inget för mig.." Jepp då får jag stora förhoppningar förstås!

Vi sitter i bilen i 15 minuter o snackar o så säger hon att jag gärna skulle få hennes nummer men att hon nyligen pajat sin mobil, så hon ber om mitt nummer istället och jag ger det till henne, så nu väntar man på att bli uppringd o bjuden hem till henne eller nåt!

Så hur ser det ut hittils tycker ni?
Citera
2003-11-01, 16:43
Medlem
Anarkogossens avatar
Snyggt som fan! Inget mer behövs väl sägas?

(själv hade jag nog iofs inte tänt på någon som e så mycket äldre, de få hellre var yngre än mig isf... men om man gör det så är det så klart grymt)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in