Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-04, 18:29
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Ursäkta, men det HAR jag gjort, flera gånger till och med med omstart emellan. Det funkade lik förbannat inte.

Att starta en tråd på FB är en av de sista utvägar jag tar till, eftersom man mestadels blir idiotförklarad, hånad och hänvisad till trådar från 1927, varefter tråden hamnar i papperskorgen.
Min tanke var inte att håna dig. Däremot skrev du ingenstans att du stängde av Greasemonkey, och att testet med IE gick bra, vilket fick mig att skylla problemet på Greasemonkey.

Dock vet jag, av egen erfarenhet, att Firefox inte tömmer cookies ordentligt, trots att de ska tömmas per automatik när man loggar ur forumet (vBulletin). Vad som har fungerat i mitt fall är att tömma cookies för hand, och starta om Firefox.
Citera
2009-05-04, 18:39
Medlem
Jag skapade nyss ett nytt konto (detta) och tog med det över efter min gamla användare av vissa anledningar och det var inga problem. (Så det ska gå)
Citera
2009-05-04, 20:38
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Min tanke var inte att håna dig. Däremot skrev du ingenstans att du stängde av Greasemonkey, och att testet med IE gick bra, vilket fick mig att skylla problemet på Greasemonkey.

Dock vet jag, av egen erfarenhet, att Firefox inte tömmer cookies ordentligt, trots att de ska tömmas per automatik när man loggar ur forumet (vBulletin). Vad som har fungerat i mitt fall är att tömma cookies för hand, och starta om Firefox.

Tack för cookie-tipset. Och jag skulle ha varit tydligare med vad jag redan hade försökt.

Är på det hela taget mycket nöjd med Firefox som browser, men det finns avigsidor. Tror jag behåller IE i reserv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in