2009-04-29, 21:17
Medlem
Knasbanans avatar
nu har jag tänkt att berätta min lilla historia om första gången jag rökte på

Kön: Man

ålder: 13

Tidigare erfarenheter: Alkohol,Nikotin,

Substans: Bubbelhasch

det var så här jag och 2 andra kompisar vi kan kalla dom X och Z, jag och Z hade kommit på en grejj i början av januari för några år sedan att vi skulle köpa 2 G brunt till X som fyllde år snart o då efter ett tags sökande så hittade vi en snubbe(honom kan vi kalla Y) som vi köpte 2 g av det var Bubbelhasch troligen gjort med bubbelbags, sen dagen som X fyllde år(vi hade redan berättat att vi köpt det) så efter skolan så när jag börjar gå iväg hemmåt så ringer X o säger "Hooj, Skaru med upp till Y o röka på elr?!"´och eftersom jag har velat röka på ett tag så tackar jag självklart Ja,så jag går o möter X och vi börjar gå hem mot Y o vi snackar om hur ruset kommer vara för X hade rökt ett antal gånger redan,sen när vi kommer upp till Y så är redan Z där och dom garvade knas mycket när vi kom in asså, o bongen stog redan framme på bordet o påsen med haschet låg breve samt ett cigg paket,
så dom stänger av den höga musiken o säger att det finns redan lite kvar i koppen på bongen så X tar bongen i sina händer och tar fram tändaren o tänder o suger....
sen efter han tagit 2 hits o hostat ett tag så ger han över bongen till mig,

Så jag tar fram tändaren,tänder på o suger åt,när jag sugit i ca 6 sekunder ser jag att bongen e ganska rökfylld så då släpper jag tummen från lufthålet
och drar in all rök som är kvar..o när jag fått in all rök så håller jag det inne i 3 sekunder sen känner jag hur det exploderar i skallen på mig o jag blåser ut allt o börjar hosta i 5 minuter kanske sen blir jag illamående och går ut och sätter mig i snön o bara sitter där ett tag sen går jag in i det rökfyllda rummet igen där dom meckar upp en ny sats med en hel cigg o en 0,5 bit med brunt,och dom kör i allt i koppen o den här gången är det Z som tar första hitten,han gör likadant tänder på o suger o drar in all rök,han ger sen bongen till Y som tar en hit,sen åker bongen över till mig igen o jag ville inte framstå som värsta mesen så jag tog en hit till o håller in det helt den här gången utan att hosta^^ sen tog jag en till hit som gick fin fint o jag ger bongen till X som tar några hits o stället bongen på bordet han sitter helt still sen i 5 minuter o börjar svajja lite så han tänder en cigg o Y sätter på musiken igen o då börjar X glo fett mycket på ciggen sen över på högtalarn som dunkar fett sen på ciggen igen o över till högtalarn sen så börjar han garva, o då börjar alla garva åt han, sen tar han en till hit o lägger sig på sängen o typ blundar osså börjar han typ rycka o sparkas,så då börjar vi garva igen,

sen vaknar han upp o då börjar han mecka upp en till 0,4a med en halv cigg,
så vi röker lite mer sen går han ut o klagar på att han hade jätteont i huvudet men nu ska inte historien handla om X utan om mig:P så jag tar ett par till hits o kollar på hans sköldpadda som han har i ett akvarium o börjar garva, sen går jag ut o kollar till X va han gör då sitter han på en bänk på gården o säger att han måste gå till willys, jag som e ganska bäng då säger "okejj jag följer med" då när han går in o hämtar jackorna så då blundar jag till lite o då känner jag hur allting snurrar när jag blundar osså har jag ganska ont i huvudet o e väldigt torr i käften, så när vi börjar gå till willys så säger han plötsligt när vi gått halva vägen "jag måste ha nånting blöt i munnen nu jag kan inte vänta till jag kommit till willys" så då lägger han sig ner i snön o börjar äta snö, sen när vi kommit till willys fattar jag att vi drabbats av munchies så vi köper en påse med popcorn 4 stycken burkar me cola,4 godispåsar och betalar med en liten nojja över att någon skulle kunna känna lukten på oss, men vi kommer lyckligt vis undan så vi sätter oss på en bänk i en liten park o börjar tjocka i oss allt som vi köpt, sen går vi till UH som vi alltid brukade på den tiden för vi är inte rädda att dom skulle komma på oss där, så vi fortsätter tjocka oss där sen går jag hem o äter pizza och hade tänkt att gå tillbax till UH då jag ätit klart, men jag går upp på mitt rum för att vila lite bara, men jag somnar o ligger där i en timme sen väcks jag av att
X kommer in på mitt rum med min andra kompis o då e jag helt väck i huvet för jag börjar svettas jätte mycket,börjar flåsa o ser allmänt borta ut, så dom börjar typ garva ganska mycket åt mig, sen går vi tillbax till Uh kl ungefär 9 då ruset börjar ta ur för vi rökte det ungefär vid kl 3,

snipp snapp snut så var min saga slut

hoppas ni tyckte om den den vart ganska lång och tråkig men ändå

Uh=Ungdomens hus
Citera
2009-04-29, 21:26
Medlem
jerros avatar
Fan bästa någonsin alltså

Men kan du inte stycka upp den lite?
Citera
2009-04-29, 21:29
Medlem
Extremt jobbigt att läsa!

Ålder?
Citera
2009-04-29, 21:30
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brownbike
Extremt jobbigt att läsa!

Ålder?

Läs tredje raden!
Citera
2009-04-29, 21:31
Medlem
svartaspetsars avatar
Inte för att klaga, men du vet att det finns något som heter "punkt" va?:( Jag borde inte läsa sånt här när jag redan har huvudvärk. Tur att du hade kul iaf!
Citera
2009-04-29, 21:31
Medlem
Knasbanans avatar
Första gången..

mm jag vet den vart väldigt jobbig ^^

jag var 13 när detta hände,
Citera
2009-04-29, 21:53
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasbanan

börjar hosta i 5 minuter kanske

Guld
Citera
2009-04-30, 11:27
Medlem
matfreaks avatar
´TS e 15, ere inte 18års gräns på fb?

ts e hora oxå
Citera
2009-04-30, 12:34
Medlem
xid0ns avatar
Tänkte just på det, inte fan kan han/hon vara över 18.
Citera
2009-04-30, 15:05
Medlem
Knasbanans avatar
ja e 19 inte 15?
Citera
2009-04-30, 19:07
Medlem
Ezeryons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasbanan
ja e 19 inte 15?

Frågetecken skall sättas efter frågor och inget annat. Din okunskap över detta påvisar att du knappast är över 18.

tihi ^^ ;ppp
Citera
2009-04-30, 19:44
Medlem
Orkade inte läsa allt.

Men jag tvivlar starkt på att du är över 18 nu i vilket fall.
Reggad nu i April månad(Det är iofs jag också) med tre posts.

Känns lite som om du ville pröva på en rapport och visa för polarna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in