2009-04-29, 15:54
Medlem
Cotillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag anser att om man tar ett beslut som moderator som är felaktigt eller iaf kan diskuteras och sedan läser PMet ifråga och sedan går vidare utan respons som en normal jävla människa så är den chansen över för moderatorn. Finns det någon anledning att jag ska vänta på svar ifrån en moderator om ett beslut den tog på fel grunder när jag vet att den har sett Pmet ifråga och sedan fortsätter att surfa runt för sitt egna nöjes skull?

Vill man vara medlem och inte ta ansvar för det man för som moderator kanske man inte skall vara moderator.

Bara en nyfiken fråga: hur vet du att mod har läst ditt PM ?
Och för övrigt så känns ju frågeställningen
"Jag tycker om att runka och tänka på min penis samtidigt"

som om det skulle passa i de antagligen befintliga runk trådarna.

Vad tycker du om att tänka på när du runkar måste finnas någonstans.

Men om det nu inte gällde det, så gäller det troligtvis att omformulera dig och skapa en ny tråd. Läser man i tråden så är det väl ganska uppenbart att ganska många inte tänkte på att du var egenkär ?
2009-04-29, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Bara en nyfiken fråga: hur vet du att mod har läst ditt PM ?
Och för övrigt så känns ju frågeställningen
"Jag tycker om att runka och tänka på min penis samtidigt"

som om det skulle passa i de antagligen befintliga runk trådarna.

Vad tycker du om att tänka på när du runkar måste finnas någonstans.

Men om det nu inte gällde det, så gäller det troligtvis att omformulera dig och skapa en ny tråd. Läser man i tråden så är det väl ganska uppenbart att ganska många inte tänkte på att du var egenkär ?

Uppenbarligen är jag det om jag tänder på mig själv så känns det rätt självklart, tycker du verkligen att det var ett sådant mysterium. Möjligen kunde tråden döpas om till om att tända sexuellt på sig själv. Men det skulle inte förändra vad tråden handlar om, dessutom så låstes den för fel isåfall.

Sedan så vet jag bara att Pmet har lästs, det går rätt enkelt att hålla koll på.
2009-04-29, 15:59
Medlem
H.E.L.s avatar
Lägg dig och runka så länge. Svar kommer nog skall du se.
2009-04-29, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Lägg dig och runka så länge. Svar kommer nog skall du se.

Titta, en konfirmation om att något sker och att meddelandet har nått sin adress. Det tog antagligen mindre än 10 sekunder att skriva det.

Bra
2009-04-29, 16:02
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Uppenbarligen är jag det om jag tänder på mig själv så känns det rätt självklart, tycker du verkligen att det var ett sådant mysterium. Möjligen kunde tråden döpas om till om att tända sexuellt på sig själv. Men det skulle inte förändra vad tråden handlar om, dessutom så låstes den för fel isåfall.

Sedan så vet jag bara att Pmet har lästs, det går rätt enkelt att hålla koll på.

Tycker du verkligen att din frågeställning var genomtänkt och grundlig?
Visade din trådstart exakt vad du ville diskutera?

Orsaken till varför jag frågar är självklart att jag inte delar den uppfattningen.
Jag tycker det var en intetsägande trådstart om ett ämne som skulle kunna vara intressant.

Onani är onani och vad man tänker på, tittar på, lyssnar på när man gör det är endast intressant ifall man går djupare ner i ämnet och förklarar vad det är som man tänder på.

Citat:
Jag har börjat sluta tänka på utomstående när jag blir kåt och runkar, istället tittar jag på min kuk och känner att den är rätt imponerande. Det gör mig kåt och extra skönt.

Någon annan som kan göra samma sak?

Som var din trådstart ser mer ut som ett dåligt försök att tramsa.
2009-04-29, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Tycker du verkligen att din frågeställning var genomtänkt och grundlig?
Visade din trådstart exakt vad du ville diskutera?

Orsaken till varför jag frågar är självklart att jag inte delar den uppfattningen.
Jag tycker det var en intetsägande trådstart om ett ämne som skulle kunna vara intressant.

Onani är onani och vad man tänker på, tittar på, lyssnar på när man gör det är endast intressant ifall man går djupare ner i ämnet och förklarar vad det är som man tänder på.

Som var din trådstart ser mer ut som ett dåligt försök att tramsa.

Möjligen var trådstarten inte den bästa, det är inget snack om saken. Det gör det inte ogiltig, bara dålig.
2009-04-29, 16:05
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Titta, en konfirmation om att något sker och att meddelandet har nått sin adress. Det tog antagligen mindre än 10 sekunder att skriva det.

Bra

Jag har inte hört ett jota, men tycker du skall tagga ner lite och inse att allt inte kretsar runt dig eller din lille pillefjong. Kanske moderatorn har viktigare saker för sig? Som att äta glass i solen eller nåt annat skoj.
2009-04-29, 16:07
Bannlyst
Citat:
Jag har inte hört ett jota, men tycker du skall tagga ner lite och inse att allt inte kretsar runt dig eller din lille pillefjong. Kanske moderatorn har viktigare saker för sig? Som att äta glass i solen eller nåt annat skoj.

Då skall personen inte vara moderator och inte du heller, det finns antagligen ett stort gäng som skulle ta sitt åtagande på större allvar.
2009-04-29, 16:08
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Då skall personen inte vara moderator och inte du heller, det finns antagligen ett stort gäng som skulle ta sitt åtagande på större allvar.
Förmodligen.
Men du får nog gilla läget.
2009-04-29, 16:10
Medlem
apoteks avatar
Nu får du för helvete skärpa dig Lemasive.

Tror du att vi moderatorer har dedikerat våra liv åt dig? Eller vad är grejen?
Ibland läser man ett PM men har inte tid att svara på en gång.
Och du hjälper inte direkt saken när du startar dina hundratals jävla trådar i Flashback som tar tid och energi att läsa och besvara.
Vad är det som hindrar att du har lite vett och tålamod som de flesta andra användare?
Moderatorernas liv kretsar inte kring dig. Flashback kretsar inte kring dig.
Du behöver självdistans, pronto!
2009-04-29, 16:11
Bannlyst
Citat:
Förmodligen.
Men du får nog gilla läget.

Jag tror faktiskt inte det behövs sägas så mycket mer, min poäng och klagan har fått en konfirmation. Det var faktiskt snällt av dig, även om du antagligen inte förstår varför.
2009-04-29, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apotek
Nu får du för helvete skärpa dig Lemasive.

Tror du att vi moderatorer har dedikerat våra liv åt dig? Eller vad är grejen?
Ibland läser man ett PM men har inte tid att svara på en gång.
Och du hjälper inte direkt saken när du startar dina hundratals jävla trådar i Flashback som tar tid och energi att läsa och besvara.
Vad är det som hindrar att du har lite vett och tålamod som de flesta andra användare?
Moderatorernas liv kretsar inte kring dig. FLASHBACK kretsar inte kring dig!
Du behöver självdistans, pronto!

Ser inte problemet med att svara med ett enkelt PM där man säger att det skall tittas på. Finns det något skäl att jag ska vänta på vad som kommer ske om ens något kommer ske, varför är man moderator om man inte kan besvara sina låsningar och åtgärder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in