2009-04-29, 15:28
Bannlyst
https://www.flashback.org/showthread.php?t=904205

Moderator inser inte vad tråden handlar om och låser, med hänvisning till något som egentligen är orelaterat till ämnet. Jag har PMat berörd moderator men inte fått något svar, har konfirmerat att PMet ha lästs.

Tråden handlar inte om onani, det förstår nog dom flesta med en IQ över 70. Därför är låsning och jag kräver en ruling av Outlaw.
2009-04-29, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
https://www.flashback.org/showthread.php?t=904205

Moderator inser inte vad tråden handlar om och låser, med hänvisning till något som egentligen är orelaterat till ämnet. Jag har PMat berörd moderator men inte fått något svar, har konfirmerat att PMet ha lästs.

Tråden handlar inte om onani, det förstår nog dom flesta med en IQ över 70. Därför är låsning och jag kräver en ruling av Outlaw.

Du får väl helt enkelt vänta tills det att moderator svarar ditt PM?
2009-04-29, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scooby-doo
Du får väl helt enkelt vänta tills det att moderator svarar ditt PM?

Jag vet att Pmet har lästs och det är en aktuell fråga för den aktuella moderatorn. Alltså väljer moderatorn ifråga inte att svara på en fråga som berör moderatorns roll på forumet vilket visar på att intresset inte finns att besvara. Om man kan låsa, kan man svara också.
2009-04-29, 15:34
Medlem
chribsson2s avatar
Vafaasen!?
Oavsett legitimiteten i låsningen så har nämnde moderator gjort dig en stor tjänst.
2009-04-29, 15:34
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Tråden blev låst för en halvtimme sen och du tycker att ett svar från mod har dröjt?
2009-04-29, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Vafaasen!?
Oavsett legitimiteten i låsningen så har nämnde moderator gjort dig en stor tjänst.

Det tycker jag inte, jag har inget emot mina sjuka böjelser. Infact jag går in och utforskar dom, ämnet är alltså inte onani utan självkärlek. Runkadet är bara ett plus.
2009-04-29, 15:36
Medlem
unsungs avatar
Citat:
..ämnet är alltså inte onani utan självkärlek.

Då låg tråden i fel forum med andra ord.
2009-04-29, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Tråden blev låst för en halvtimme sen och du tycker att ett svar från mod har dröjt?

Om jag vet att Pmet har lästs och sedan har personen gått vidare att göra annat visar väl inget annat än förakt för sin roll som moderator, alltså kommer jag inte längre godta något beslut eller liknande moderatorn ifråga kommer ha i ett senare stadium av sin karriär som moderator.
2009-04-29, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unsung
Då låg tråden i fel forum med andra ord.

Inte om det är något som är sexuellt upphetsande. Eller menar du att det skall ligga i erotik och sexualitet?
Medlem
LadyTieras avatar
Man kan läsa utan att ha tid att svara, det skedde för under en timme sedan!! du bara fånar runt just nu, du vet det, jag vet det, alla andra vet det
Medlem
Rostmannens avatar
Det är redan konstaterat att det är en inkompetent moderator som borde klassas ner till Medlem snarast.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=886693
2009-04-29, 15:39
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Inte om det är något som är sexuellt upphetsande. Eller menar du att det skall ligga i erotik och sexualitet?

Den handlade om självkärlek proklamerade du i det inlägg som jag citerade, då är väl inte Alternativa sexualiteter rätt forum för tråden?

Psykologiforumet kanske?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in