Fan! Jag vet att jag tidigare påstod at NP:s "Xanax" vzr sockerpiller. Gav dem en sista chans i går kväll, tog 7-8 2 grammare och vad de tog. Jag kunmde lika gärna halsat en hela whiskey. Jag tappae saker, for in i bokhyllor, ramlade ur sämngen - men fframförallt kunde jag vare sig läsa eller sklriva.¨, jag kan ine ens njuta av musik för ´den delen av hjärnan verkar också avstrubbad.. Nickar till mest hela tiden, och får för mig att jag jhar folk omkring mig.
Ett problem som jagar mig än i dag som ni säkert noterat.... Är dettta normalt, om så: Hur länge till måste leva Har ävenpöval lite kratom, men det verkar ,
Tacksam för svar: Stefam/Pinkskin.
P.S. Har hunni nicka till fem-sex under tiden jag skrev detta, ´dvs.... Att rätta fealakigheter l´lönar sig heller sällan, kan tredubbka tiden.
Ja du har väl helt enkelt överdoserat benso. Vad är det som är jobbigt tycker du? Kan du inte bara gå och slagga?
Du tog ju trots allt 16mg Xanor och det är en hel del utan större tolerans.
Du borde nog se till att du inte kollapsar helt. Ring över någon och förklara hela grejen. Lite amfetamin kanske håller dig igång ett tag men tänk på kroppen bara. Lycka till och håll oss uppdaterade!
Du borde nog se till att du inte kollapsar helt. Ring över någon och förklara hela grejen. Lite amfetamin kanske håller dig igång ett tag men tänk på kroppen bara. Lycka till och håll oss uppdaterade!
man e väl lite skev man själv också... han tog 7-8 st och sen ytterligare 5-6 medans han skrev texten... känns som det kommer bli ett minne för livet?
Jag tror det var kratomet, faktiskt. Det var i förrgår som jag tog så många xanax (inte igår), men fram till dess att jag tog krypton så mådde jag som vanligt, inga konstigheter alls. Sedan blev det xanax X 100 typ... Visdomen blir: Ta aldrig kratom ihop med i vart fall xanax, inte ens dagen efter.
Det var inte direkt så att jag mådde illa, snarare enormt frustrerad. Prövade att sova men hjärnan vägrade vila, gick inte läsa, gick inte skriva - inte ens musiken mildrade. Take heed... Tack för all respons, förresten; jag är ju rätt färsk här på fb, menar jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!