2012-04-03, 22:54
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Någon mer som blir röd som fan, lite konstigt hud efter och ha tryckt mt2?

Inte röd... Snarare orange-gulaktig.

Och att överdosera (Gå över 0.25) är helt onödigt! Tålamod...
2012-04-03, 23:23
Medlem
MadAsHellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme

En nära vän fyllde hela insulinsprutan med mt2 och blev näst intill en neger, haha.
2012-04-04, 00:00
Medlem
different_trips avatar
Citat:

Skitsnack.

Har hudtyp 1 och måste köra en jävla massa för att det ens ska hända något.
2012-04-04, 08:53
Medlem
Herrpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
MT1 ger ingen ökad sexlust. MT2 kan ge. Jag har inte märkt någon dock.

Sätt på kvällen bara. Kör på MT2.

Okej, thanks. Jag har kört MT2 tidigare med bra resultat och jag kände inte av någon ökad sexlust heller. Men när jag väl knullade så va ja kåtare
2012-04-04, 09:04
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Okej, thanks. Jag har kört MT2 tidigare med bra resultat och jag kände inte av någon ökad sexlust heller. Men när jag väl knullade så va ja kåtare

Haha mjäääså, inget jag märkt, men kul för dig
2012-04-04, 10:44
Medlem
Herrpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Haha mjäääså, inget jag märkt, men kul för dig

Precis beställt från melanotangrossisten så om några veckor får vi se om det rycker något i snoken
2012-04-04, 14:59
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Skitsnack.

Blå ögd, nyans av rödhårig och otroligt ljus hud - Blir aldrig brun, bara röd. (Tidigare haha)

Över 0.25 - ENLIGT MIG - har bara gett mig mer leverfläckar, och har inte gjort något annat, det handlar om tålamod.
2012-04-04, 16:39
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Blå ögd, nyans av rödhårig och otroligt ljus hud - Blir aldrig brun, bara röd. (Tidigare haha)

Över 0.25 - ENLIGT MIG - har bara gett mig mer leverfläckar, och har inte gjort något annat, det handlar om tålamod.

Jo visst blir du brun på det men helt onödigt. Får bara massa leverfläckar och enligt mig en svartare, fläckigare bränna. Kör hellre på lågdos och ha tålamod!

Pressa lite solarium med så!

Men som du säger, helst inte över 0,25-0,3. Känns waste i mina ögon.
2012-04-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Skitsnack.

Solar du efter att du har injectat?

Halveringstiden ligger ju som tidigare sagt på 1 timme. Om man tar melanotanet precis innan man lägger sig som många verkar göra så kommer melanotanet vara borta ur kroppen när du vaknar. Om du sen solar på dagen kommer det inte ge någon mer effekt än vad solen annars skulle ha gett dig.

Melanotanet hjälper ju även utan sol, men inte alls lika mycket som melanotanet kan göra om du solar precis efter intaget.
2012-04-04, 18:28
Medlem
MadAsHellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocks

Halveringstiden ligger ju som tidigare sagt på 1 timme. Om man tar melanotanet precis innan man lägger sig som många verkar göra så kommer melanotanet vara borta ur kroppen när du vaknar. Om du sen solar på dagen kommer det inte ge någon mer effekt än vad solen annars skulle ha gett dig.

Melanotanet hjälper ju även utan sol, men inte alls lika mycket som melanotanet kan göra om du solar precis efter intaget.

Helt rätt.

Nu är det så att jag har väldigt lite mt2 kvar, och beställde nytt men fick närsspray istället. Får hoppas dom skickar nytt så det blir ju några dagar.

Ska jag strunta i att köra 0.25 ed och snåla och köra eod eller e3d eller ska jag köra 0.12 ed för att behålla brännan och kunna sola med resultat?
2012-04-04, 22:13
Medlem
different_trips avatar
Citat:

Har samma hud mer eller mindre.
Blå ögon, otroligt blek, blond och orangeflammigt ansiktsbehåring (på lågdos).

Jag fick betydligt bättre resultat på 6 dar 0.5mg än 3v 0.25mg och då solade jag ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Nocks

Självklart
2012-04-04, 23:08
Medlem
b1gb0sss avatar
Jag och polaren körde 0.25 ed i 2veckor förra året. Vi solade var 4e dag 3ggr ungefär första 2 veckorna och blev negrar efter 2veckor det bara slog till typ. Sedan körde vi 0.25 2ggr i veckan ett tag och efter nån månad blev färgen bra.

Tänkte kan man köra 0.2mg eod istället från start? båda vi har lätt att bli bruna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in