2012-03-24, 19:37
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Det är väl 90 grader som gäller?

45 kör jag, tycker nålen glider in lättare då. Så länge man får in den i fettet bara så. Och jag är även lite småfet, har mycket bukfett. Bara du inte sätter nålen precis under huden
2012-03-24, 19:39
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocks
Med snorta menade jag att spraya upp i näsan

Ok tack! Då förstår jag. Melanotanet hjälper en endast att bli brun fortare inom närmaste tiden som man har tagit det.

Jaha men snorta och spraya upp i näsan är ju två helt olika saker så... Haha!

Nja, alltså. Nu har du nog förstått fel. Men om du bara kör melanotan utan att sola kommer du inte bli brun på 1vecka. Det tar ett par veckor innan du får resultat. Men däremot för att få tidigt resultat så bör du alltså befinna dig i solen eller i ett solarium.
2012-03-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Jaha men snorta och spraya upp i näsan är ju två helt olika saker så... Haha!

Nja, alltså. Nu har du nog förstått fel. Men om du bara kör melanotan utan att sola kommer du inte bli brun på 1vecka. Det tar ett par veckor innan du får resultat. Men däremot för att få tidigt resultat så bör du alltså befinna dig i solen eller i ett solarium.

Haha ok jag vettefan

Ok men efter några timmar är ju melanotanet i princip ute ur kroppen och att då sola kommer inte ha någon mereffekt än vad solning annars skulle ha? Jag tänker köra taktiken med att köra låg dos över en längre tid motsvarande 0.15 mg/dag (väger inte mer än 67 kg) detta för att så bra det går försöka undvika biverkningar. Ville bara ha det klart för mig att det är av stor vikt att sola så tidigt som möjligt efter intag

Mvh
2012-03-25, 04:05
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocks
Haha ok jag vettefan

Ok men efter några timmar är ju melanotanet i princip ute ur kroppen och att då sola kommer inte ha någon mereffekt än vad solning annars skulle ha? Jag tänker köra taktiken med att köra låg dos över en längre tid motsvarande 0.15 mg/dag (väger inte mer än 67 kg) detta för att så bra det går försöka undvika biverkningar. Ville bara ha det klart för mig att det är av stor vikt att sola så tidigt som möjligt efter intag

Mvh

Snorta = du suger upp något med näsan. Exempelvis oboypulver, kokain, salt, grus, u name it.

Undvika biverkningar kommer du inte göra, du kommer få leverfläckar oavsett. Men lägre bieffekt av lägre dos, så klart.
2012-03-25, 15:15
Medlem
Hej!

Har kört melanotan nu i 3 veckor och är supernöjd, riktigt gyllenbrun nu =). Nu är det dock så här att jag känner en person vid 59 år ålders som vill börja, men han har högt blodtryck. Finns det någon risk med det? äter även medicin för högt blodtryck för att stabilisera. Men vad tror ni? kan melanotanet påverka blodtrycket något?
2012-03-25, 16:49
Medlem
Hejsan, jag är sugen på att pröva Melanotan! Ska åka utomlands om ett par veckor och tänkte köra lite innan för att bli riktigt brun då. Men trots att jag läst en massa trådar om M så är jag ändå osäker på hur mkt/stor dos och hur långt innan jag ska köra...

Jag är en ganska liten tjej, på 50kg, och blir lätt brun ändå- vilken dos rek ni att ta isfall? Och räcker det med att ta en vecka innan jag åker? För jag vill såklart inte ta med sprutor & grejer dit..

Tacksam för hjälp!
2012-03-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cookie82
Hejsan, jag är sugen på att pröva Melanotan! Ska åka utomlands om ett par veckor och tänkte köra lite innan för att bli riktigt brun då. Men trots att jag läst en massa trådar om M så är jag ändå osäker på hur mkt/stor dos och hur långt innan jag ska köra...

Jag är en ganska liten tjej, på 50kg, och blir lätt brun ändå- vilken dos rek ni att ta isfall? Och räcker det med att ta en vecka innan jag åker? För jag vill såklart inte ta med sprutor & grejer dit..

Tacksam för hjälp!

1 vecka är väldigt tajt men beroende på hudtyp och om du solar solarium kan du hinna få en del effekt. Jag tycker dock att man ska köra låg dos och inte stressa något, förslagsvis 0.15-0.2 mg/dag.
2012-03-25, 17:36
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cookie82

Tacksam för hjälp!

Kör en vanlig uppladdningsfas på 0,25mg 7dagar innan och sola kanske 1-2 gånger innan du ska dit, lågtids-solarium. Dvs 5-15minuter beroende på hur mycket du brukar sola annars.

Lycka till
2012-03-25, 19:53
Medlem
Typ alla sidorna som jag tidigare handlat Melanotan2 på är ju tydligen borttagna och börjar men leta runt i forumet så hamnar man i en uppsjö av döda länkar som är flera år gamla.. Vet ej om det är ok att länka men vilka sidor handlar folk på nu för tiden ( 2012 alltså )?, är inte länk ok så släng gärna iväg ett pm..

har innan handlat på sk "quicktan" men dom ska ju tydligen inte vara att rekommendera då dom fått mycket kritik pga kvaliteten på produkterna..

Seriösa svar är mycket välkomna

Edit:
Quicktan - Svindyra och mycket tveksam kvalitet
Bobs - Slut ( och inget svar via mejl )
Senast redigerad av 1133557749854a 2012-03-25 kl. 20:08.
2012-03-25, 20:28
Medlem
sajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Typ alla sidorna som jag tidigare handlat Melanotan2 på är ju tydligen borttagna och börjar men leta runt i forumet så hamnar man i en uppsjö av döda länkar som är flera år gamla.. Vet ej om det är ok att länka men vilka sidor handlar folk på nu för tiden ( 2012 alltså )?, är inte länk ok så släng gärna iväg ett pm..

har innan handlat på sk "quicktan" men dom ska ju tydligen inte vara att rekommendera då dom fått mycket kritik pga kvaliteten på produkterna..

Edit:

Skulle gärna också vilja veta detta, så om det inte är ok att länka här, så skulle jag uppskatta ett pm väldigt mycket!
2012-03-25, 21:17
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a

Edit:

Bobs har torskat. Hur kan folk inte märka? Står helt öppet i f12.
2012-03-25, 22:01
Medlem
Toxicgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Snorta melanotan? Haha!

Jo halveringstiden på melanotan är på någon timme endast, så det bästa är att injicera det och sola helst inom 1 timme efter att du sprutat in det. För bästa effekt dvs.

Och jo det är lönt att göra det i uppladdningsfasen, ju tidigare du solar desto snabbare får du fram resultat.

Jag fick fram det mesta av min bränna från min första solning på 13minuter, som var första veckan. Den sitter fortfarande kvar och nu har det gått 1månad sen dess, om inte mer.

Hahaha fyfan, kräsna kvinnor, kräver att de ska ha samma lön som oss och så snyltar dom som tusan

Äh, vad ska man göra, ge och ta kallas det ju

Haha true! Men tur att man faktiskt är en självförsörjande kvinna då Bäst det när man har sitt egna kontokort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in