2009-04-28, 14:58
Medlem
Jaha, då har man fått reda på att min b-uppsatsopponering är planerad samma dag som Sweden Rock Festival, som jag redan köpt biljett och bokat campingplats till. Har en lärare rätt att underkänna mig om jag skulle skippa opponeringen?
Citera
2009-04-28, 15:11
Medlem
ClintMcPantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batch
Jaha, då har man fått reda på att min b-uppsatsopponering är planerad samma dag som Sweden Rock Festival, som jag redan köpt biljett och bokat campingplats till. Har en lärare rätt att underkänna mig om jag skulle skippa opponeringen?
Om du ej deltar i en obligatorisk del av kursen, vilket jag forutsatter att detta ar, kommer lararen sannolikt att underkanna dig. Dock brukar det ga att andra i schemat nar studenter dyker upp i god tid med onskemal om andringar i schemat och detta gar att gora utan att andra blir lidande.
Citera
2009-04-28, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClintMcPants
Om du ej deltar i en obligatorisk del av kursen, vilket jag forutsatter att detta ar, kommer lararen sannolikt att underkanna dig. Dock brukar det ga att andra i schemat nar studenter dyker upp i god tid med onskemal om andringar i schemat och detta gar att gora utan att andra blir lidande.
Ja, det är faktiskt lite lustigt... När jag hade mötet idag sneglade jag på hans kalender och såg "Sweden Rock Festival", med stora bokstäver och trodde att det skulle vara lugnt och att han ocskå skulle dit. Tyvärr skulle han bara åka dit sista dagen, eventuellt. Jag var iaf snabb med att påpeka att jag ocskå skulle dit, men svaret var i stil med "det är väl inte så många bra band på torsdagen ändå".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in