2009-04-28, 11:44
Medlem
Hej, jag har nyligen installera om datorn och tänkte kopiera en "hyr-dvd" men detta fungerar inte längre genom dvd shrink. När den analyserat och tagit "Buck up" står det bara att den är klar och redo för bränna men bränningen startar inte automatist som innan. Hur fixar man detta? har kolla runt bland inställningarna men hitta inge speciellt Mvh // __087
Citera
2009-04-28, 15:02
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Tråd flyttad

Fildelning -> Datoranvändning - Windows / Support

// Mod
Citera
2009-04-28, 15:48
Moderator
Falukropps avatar
Vill minnas att DVDshrink använder Nero för att bränna. Kan ju vara så att du installerat en nyare version av Nero som kör någon ny variant för hur "bränningsmotorn" ska hookas. Eller har du kanske inte installerat Nero alls?
Citera
2009-04-28, 21:44
Medlem
hehe ne alltså ja visste inte att dvd shrink använder sig utav nero så det är inte installerat. Tack så mycket, det ska jag pröva imorron
Citera
2009-04-28, 22:29
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __087
hehe ne alltså ja visste inte att dvd shrink använder sig utav nero så det är inte installerat. Tack så mycket, det ska jag pröva imorron
Jag har aldrig haft nero installerat, dvd shrink fungerar ändå.
Däremot brukar jag göra annorlunda, jag låter dvd shrink lägga filerna i en mapp på hårddisken, därefter tar jag valfritt brännarprogram och bränner en DVD av innehållet.

Dessutom går det spela upp mappen direkt från hårddisken om man vill det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in